Logo KBBA

Rabu, 14 Disember 2016

Selamat hari Lahir Kakak Husna!

assalamualaikum semua,

hari ni buat entry khas buat anak perempuan kami yang cuma ada sorang tu je.. sebenarnya lebih pada entri nak mohon maaf sebab ummi lupa hari lahir kakak.. huhu.. maafkan ummi ye nak..


Koleksi gambar yang mokde dia simpan.. tq mokde..


dan hari ni baru sempat nak tulis.. apapun kita dah ganti dengan makan kat luar kan hari tu.. dan ummi dah buatkan kek advance masa kita balik kampung aritu untuk kakak husna dengan atuk abah.. atuk abah lahir pada 5 Disember 1951..dan kakak lahir pada 11 Disember 2011.. dua-dua anak kelahiran Disember..

untuk kakak Husna, ummi doakan anak ummi supaya membesar dengan sihat dan menjadi anak yang berguna satu hari nanti ye nak.. 

takde apa kat rumah.. ummi buat agar-agar je aci tak ye?

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Khairul Bariah berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Selamat hari lahir, kak Husna! dah umur berapa ni??

Jadi anak yang baik kepada ummi ya nak...

husna zahidi berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

happy belated birthday kakak husna! be good..:)

Unni Anje berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamt hari lahir husna moga jdi anak soleha