Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 31 Mei 2017

Facebook pun nak berbuka?

assalamualaikum semua, semalam aku perhatikan ada tetiba waktu maghrib atau waktu berbuka ada di belah atas wall facebook masa aku scroll facebook.. pelik jugak, takkan facebook pun nak berbuka?

waktu matahari terbenam dan maghrib di Facebook


rupa-rupanya ada kisah di sebaliknya.. baru la aku tau bila aku tekan butang seterusnya.. 

ini sebabnya

ini sebabnya


rupanya facebook dah mula bagi peringatan pada semua waktu matahari terbenam dan menandakan masuk waktu berbuka berdasarkan kawasan kita duduk tu.. ooo.. macam tu.. ok la jugak kan? maknanya ada la peringatan selain dari kita tengok kalender masuk waktu dan dengar pengumuman waktu imsak dan berbuka tu kan.. tapi aku ni jenis suka dengar azan dari surau atau masjid atau lagi senang kami pasang je radio Pahang FM tu.. haaa yang tu memang yakin lebih dah la.. korang guna cara macamana pulak?


Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul tue
satu kemudahan yg bagus

Azlinda Azman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Perasan juga kt fb..tapi, surau dpn rmah mak. Refer surau je kami buka

Hazmin Hamudin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

A'ah. memang ada hari tu kejap. Ni dah takda la pulak.