Isnin, 5 Februari 2018

Kembalikan kewanitaan dengan Femingra

assalamualaikum semua, korang baca tajuk kat atas tu mesti rasa macam aku ni acah-acah nak tulis artikel untuk suratkhabar atau majalah kan? hehehe.. korang salah pasal aku sebenarnya nak cerita pasal produk best untuk orang perempuan ni cuma kat blog aku je.. cuma nak kongsikan dengan korang macamana boleh kembalikan kewanitaan dengan Femingra sebenarnya..

Kembalikan kewanitaan dengan Femingra


mesti ada yang cakap.. ala minuman kesihatan lagi.. eh tapi Femingra ni lain sikit ya.. Femingra diformulasi dari 8 jenis bahan organik.. mesti ada yang nak tau apa je khasiat yang ada dalam Femingra ni sebenarnya? jadi meh aku terangkan bahan yang ada dalam Femingra ni dulu ya..


Kembalikan kewanitaan dengan Femingra


Bahan terkandung dalam Femingra :


1. Pine Pollen 
Pine Pollen ~ sumber google


πŸ’— Mengandungi 8 jenis asid amino penting 

πŸ’— Trend terkini dalam Superfood 

πŸ’— Agen anti penuaan 

πŸ’— Pemulihan keinginan seksual 

πŸ’— Menyeimbangkan hormon 

πŸ’— Mengembalikan stamina & kecergasan 

πŸ’— Mencegah penyakit 




2. Buah Markisa 

Buah markisa ~ sumber google



πŸ’— Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin 

πŸ’— Tinggi kandungan antioksida 

πŸ’— Membantu meningkatkan peredaran darah 

πŸ’— Melancarkan pencernaan 

πŸ’— Merangsang sistem imun tubuh 

πŸ’— Memperkuatkan tulang 




3. Horny Goat Weed (Epimedium) 

Horny Goat Weed ~ sumber google

πŸ’— Merangsang libido & daya seksual wanita 

πŸ’— Menggalakkan aliran darah 

πŸ’— Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause 

πŸ’— Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause 




4. Akar Maca 

Akar Maca ~ sumber google



πŸ’— Afrodisiak (love drug) yang hebat 

πŸ’— Mengimbangi hormon seks 

πŸ’— Meningkatkan keinginan seksual 

πŸ’—Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan 

πŸ’— Perangsang kesuburan wanita 




5. Manjakani 

Manjakani ~ sumber google


πŸ’— Mengetatkan tisu dalaman wanita 

πŸ’— Menegangkan kulit 

πŸ’—Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj 

πŸ’— Menghapuskan bau di kawasan kemaluan 

πŸ’— Membantu menegangkan payudara 6. Habbatus Sauda 

πŸ’— Membantu mengawal pendarahan haid 

πŸ’— Mengawal intensiti kitaran bulanan 

πŸ’— Mengurangkan masalah penghadaman 

πŸ’— Pelembap yang baik untuk kulit & rambut 

πŸ’— Mempunyai ciri-ciri anti-radang 

πŸ’— Sangat tinggi antioksidan 




7. Tribulus Terrestris 

Tribulus Terrestris ~ sumber google



πŸ’— Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita 

πŸ’—Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi 

πŸ’—Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual 




8. Pueraria Mirifica 

 Pueraria Mirifica ~ sumber google


πŸ’— Melegakan gejala menopause 

πŸ’— Merangsang nafsu seks 

πŸ’— Meningkatkan kelembapan faraj 

πŸ’— Meningkatkan saiz payudara 

πŸ’— Menggalakkan penghasilan kolagen

πŸ’— Memberi kesan awet muda



Kembalikan kewanitaan dengan Femingra


jadi bila dah kelapan-lapan bahan utama ni dicampurkan jadilah fungsinya yang sangat bagus untuk diamalkan sebagai minuman harian bagi meningkatkan libido (keinginan kepada seks), meningkatkan kesuburan dan jugak mengimbangkan hormon dalam badan..


Senang sangat, curah, kacau dan terus minum


aku dah cuba minum Femingra ni.. rupa dia macam seakan air kunyit tapi rasanya sedap, lemak-lemak manis.. Femingra ni kena minum waktu perut kosong iaitu pada waktu pagi sebelum kita ambik sarapan atau waktu tengahari sebelum kita makan tengahari.. jangan sesekali ambik waktu malam tau.. sebab memang tak sesuai.. aritu masa aku cuba tu aku tengah berpuasa jadi aku ambik waktu sebelum bersahur awal pagi tu.. 

Minuman Femingra dah siap dibancuh

alhamdulillah nampak kesan dia la.. memang bagus untuk orang yang nak pulihkan hubungan suami isteri dan jugak untuk kesihatan dalaman wanita.. masa aku minum memang rasa badan segar dan tak cepat rasa letih walau hari-hari terpaksa tidur lewat dan bangun seawal pukul 4 pagi tau.. maklumlah rutin kami untuk buat pau dan sarapan untuk anak-anak.. tapi dinasihatkan la untuk minum air masak sebanyak yang boleh.. kalau nak tau kesan lain orang yang dah guna Femingra ni korang boleh baca kat link INI jugak ya..

dan bagi aku yang pernah mengamalkan jamu untuk kesihatan dalaman satu masa dulu, aku rasa Femingra ni adalah pilihan yang sangat sesuai untuk perempuan yang rasa dia nakkan khasiat yang ada dalam jamu berasaskan herba natural yang biasanya memang diakui sejak dari dulu-dulu sangat bagus untuk kesihatan dalaman wanita.. terutama kalau yang jenis tak suka telan ubat atau jamu yang rasa dia agak menonjol dan tak berapa digemari oleh ramai orang.. haa.. Femingra memang sesuai sangatlah dicuba oleh orang yang macam ni.. kerana Femingra cuma minuman je.. korang boleh bancuh macam buat minuman 3 in 1 tu je.. senang sangat kerja..

untuk maklumat lanjut mengenai harga dan agen yang menjual produk ni korang boleh layari saluran seperti kat bawah ni..





EMAIL: info@maxwellhealth.com.my

NO TEL: +6012-326 3304




ALAMAT:

MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K)

21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara, 

52200 Kuala Lumpur, Malaysia.


Ceritaita


Cerita menarik lain

9 Luahan Ikhlas:

Nieyla Nadia berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

menggunakan bahan organik mmg bgs untuk kesihatan...
warna dia mcm warna kuning kunyit...

Amanda Suria berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Semua bahan semulajadi kan...memang kebanyakannya digunakan dalam ubatan tradisional...bagus untuk kesihatan...Akak dah cuba...

Kin Naz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Banyak khasiat femingra ni. Apa- apa pun suplemen yang kita ambil mestilah kena minum air secukupnya kan kak.

CikLa Shahril berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Org yg mempunyai masalah hormon patut cuba ni... Good sharing.

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

8 bahan organic Tu mmg bagus2 la ita. Semuanya Ada fungsinmemasing

Noriza Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bahannya memang bagus untuk kewanitaan dan sistem reproduksi wanita

Suzlin Azreena Nordin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak cantik luar dalam juga!

Marshalizadotcom berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

8 herba yang ada dalam Femingra sangat bagus khasiatnya

Mimi Azirah berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Femingra memang bagus untuk kesihatan dalaman wanita..bagus amalkan