Khamis, 12 April 2018

Makanan special makan berdamai untuk pengantin

assalamualaikum semua,  aritu aku ada cerita pasal  kenduri kahwin alang kan.. tapi belum tunjuk lagi gambar makanan yang ada masa kenduri tu kan.. ala tapi banyak makanan yang aku lupa nak ambik gambar la masa tu.. banyak gangguan.. terutama bila dah lapar.. 

Makanan special makan berdamai untuk pengantin 


tapi tak nafikan la lauk kenduri ni sangat best la kan.. terutama makanan untuk makan berdamai pengantin tu haa.. tapi bukan boleh makan selalu-selalu jugak ni.. bahaya.. haha.. mencanak berat badan naik ni haa.. jenuh la nak bagi kurang kg yang bertambah tu semua.. 

haha.. itu cerita yang dah lepas janganlah nak dikenang.. kang rasa berdosa pulak makan kang.. haha.. jadi jom kita tunjuk je la gambar makanan sedap tanpa rasa bersalah.. heheee.. 

kita sempat jeling apa ada depan pengantin tu..haha

ada kuih dangai la!

orang baca doa hadi dah makan.. haha

kek pengantin yang cantik!

kami sebenarnya tengok telur yang bercucuk dengan ayam golek tu haa...

alamak terpusing pulak gambar ikan siakap 3 rasa ni

tapai pulut.. diorang cakap sedap!


anak-anak paling kagum sebenarnya tengok tembikai kuning tau.. sampai balik tu kami sempat singgah beli tembikai kuning yang kebetulannya ada dijual di tepi jalan kat Felda Lok Heng tu.. 

Ceritaita

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

MiYOKO SuKi berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kek cntik...udang tu mmg menu wajib makanan pengantin kan

Normi Nieza berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

UIK..MMG SDAP TU K.ITA..:)

Amanda Suria berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bila kenduri kahwin, antara menjadi perhatian adalah makanan pengantin selain dari bilik pengantin..kalau skodeng bilik pengantin very the mokcik bawang