Khamis, 24 Mei 2018

Cari baju raya di November Mate

Assalamualaikum semua, korang dah beli baju raya belum? hahaha.. asal masuk je bulan puasa mesti orang tanya soalan macam tu kan.. memana yang belum beli tu muka kelat-kelat je nak jawab tau.. kalau tanya aku pulak.. aku dah sediakan awal dah baju raya aku dan anak-anak.. kiranya bila masuk bulan puasa ni aku dah malas fikirlah.. tapi korang yang muka kelat-kelat nak jawab tu jangan risau ya.. masih belum terlambat untuk korang cari ni.. dan aku nak cadangkan korang cari baju raya di November Mate.. 

Cari baju raya di November Mate


haa.. ada yang nak tau kat mana November Mate tu ye? Kalau yang dah biasa berbelanja keperluan raya mesti kenal kawasan membeli belah Bangi Sentral.. ye tak? aku kenal pun sebab pernah sekali aku duduk hotel yang berdekatan dengan Bangi Sentral ni.. kawasan ni dipenuhi dengan butik yang menjual pelbagai baju yang sesuai untuk keperluan hari raya.. kalau korang tak percaya cuba tanya orang sekitar Bangi tu.. mesti mereka jawab kat Bangi Sentral ni memang akan jadi tumpuan semua orang terutama bila masuk je bulan Ramadan.. sebabnya kat sini bermacam pilihan baju ada untuk korang pilih mana yang terbaik..





yang mana satu pilihan kalbu?

baju berjalan pun banyak pilihan tau


cantik kan detail kat lengan tu

kenan betul aku tengok baju ni walau badan tak berapa nak slim

macam tu jugak pilihan baju yang terdapat di butik November Mate ni.. kalau korang cari fesyen baju terkini dengan harga berpatutan tu, korang memang patut singgah ya.. sebab kat sini disediakan bermacam jenis pilihan warna dan corak untuk korang.. eh.. sempena raya ni kebetulan pulak November Mate ni ada baju fesyen baru jugak yang baru je diperkenalkan tau.. mehlah aku tunjukkan kat korang.. mana tau korang berkenan nanti boleh la terus ke butik November Mate di Bangi Sentral tu ya.. memang confirm rambang mata jadinya.. kain dia sedap.. lembut dan sejuk je tau..

tengok dari dekat cantik tau.. ropol-ropol dia tu..



warna blue black ni cantik betul
hijau ni siap ada padanan dengan baju budak lagi tu.. cantik hiasan kat pinggang tu

eh lupa nak kongsi.. kalau korang dah pilih baju tentu nak pilih kasut pulak kan.. biasalah.. perempuan.. hehehe.. tapi korang jangan risau la.. kat sini pun ada jual kasut yang korang boleh padankan dengan baju kat situ jugak.. cuba dan terus sarung bawak balik pun boleh.. tapi bayar dulu la ok.. melampau noo semua nak free..

antara pilihan kasut yang ada
kasut ni aku kenan betul tengok


nak cari padanan tudung pun ada.. terus je boleh mix and match kat situ.. apa orang cakap tu acu dan padan.. haa.. gitulah.. sekali dah cakap mat saleh tetiba lupa bahasa ibunda.. haha.. 

pilihan tudung yang sejuk dan mudah dibentuk

eh ada jugak sampingan macam biskut raya dan minyak wangi berdekatan kaunter bayaran
bagi yang ada anak dara comel dan selalu nak cari yang sepadan dengan emaknya.. psstt.. ini berita untuk korang.. korang pilih je baju untuk budak perempuan yang ada jugak dijual kat butik ni.. korang boleh cuba jugak tau sebab ada disediakan bilik persalinan.. pastu dah cuba pergi kaunter dan boleh bayar.. kalau sesiapa yang berminat nak cari baju raya di November Mate ni korang boleh terus je datang ke butik ikut alamat di bawah ni atau.. korang boleh tengok pilihan kat instagram diorang macam kat bawah ni jugak..

mujur anak dara tak ikut tau masa ni.. haha
pilihan baju kurung budak

November Mate

Alamat : 1-11-02 Jalan Medan Pusat Bandar 7 Bangi Sentral

43650 Bandar Baru Bangi
Selangor

Dibuka setiap hari di bulan Ramadan

Lokasi : sama baris dengan Leeyana Rahman dan belakang PKNS

IG : @Novembermate atau www.instagram.com/novembermate

FB : www.facebook.com/novembermate



Selamat mencari baju raya di November Mate!

Ceritaita

Cerita menarik lain

5 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantik2

Amanda Suria berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Memang cantik- cantik baju dia..size pun banyak tu ha..kena pi terjah cepat ni nanti x dapat yang berkena di hati

Ummi Zarra berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cantikkan kak ita baju2 kat sini. Sy geram n kenan sgt dgn baju budak dan ada 1 design dewasa. Heheh mcm nak pegi beli je ni.

Kak Sue berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Banyak pilihan cantik-cantik kat sini kan Ita.. Ada juga yang Kak Sue berkenan..

Azlinda Azman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

best Novembermate ni, baju up to date