Selasa, 7 Ogos 2018

Hadiah perpisahan yang aku terima

Assalamualaikum semua, dah masuk bulan Ogos dah pun.. marilah kita menulis setelah sekian lama menyepi..kali ni nak tulis pasal hadiah perpisahan yang aku terima waktu perpisahan yang berlaku sebulan yang lepas.. tak pernah akan lupa nak tulis pun.. cuma masa je yang tak mengizinkan.. semenjak berpindah ni, banyak perkara yang kami buat untuk kena sesuaikan diri.. 

Hadiah perpisahan yang aku terima 


banyak la perkara.. terutama hal sekolah anak-anak.. alhamdulillah dah selesai juga satu dua perkara tu.. jadual harian kami pun masih lagi kelam kabut.. ada hari yang dah jejak maghrib baru sampai rumah.. maklumlah masih tak biasa lagi dengan jalanraya di Kuala Lumpur yang agak sibuk ni.. kami baru nak kenal laluan mana yang boleh kami lalu untuk elakkan kesesakan.. nantilah aku ceritakan yang tu.. kali ni nak cerita pasal hadiah yang aku dapat aritu.. 


Jam Tangan
perempuan
Jam Tangan

Ada beberapa hadiah yang aku terima.. macam gambar kat atas tu la.. aku suka sangat semua pemberian dari kawan-kawan ni.. aku hargainya.. antaranya jam yang kat bawah ni.. cantik jam ni.. tak pernah ada jam macam ni sebelum ni.. sebab kalu nak beli aku risau tak sesuai pulak.. tapi nampaknya bila disarung ke tangan.. sangat sesuai.. terima kasih la buat yang mengumpulkan dana dan yang tolong belikan hadiah ni aritu.. sangat pandai mereka pilih.. 

perempuan
Tudung

Tudung


hadiah seterusnya ialah tudung ni.. kalau jenis aku memang la takkan beli tudung kat butik.. eh tipulah kalau tak pernah kan.. pernah la dedulu.. tapi sekarang ni dah memang beli tudung pasar malam je.. selalunya pun beli shawl sepuluh ringgit tu je lepas tu aku ubahsuai jadi double loop.. boleh terus sarung gitu.. tapi aku tetap suka la bila ada orang hadiahkan tudung sarung macam ni.. bila-bila emergency nak berjalan boleh terus sarung dan tak payah nak memikir nak gosok tudung bagai.. hehe.. terima kasih ya dik.. akak suka tau.. 

perempuan
Telekung


last but not least.. ialah hadiah telekung.. kain lembut dan selesa.. macam sesuai je nak gantikan telekung aku yang aku selalu guna kat rumah tu.. lebih kurang la telekungnya ni.. tapi aku punya tu kaler hijau.. yang ni pun aku suka jugak.. boleh buat spare untuk tetamu datang ke nanti kan.. alhamdulillah rezeki.. 

apapun yang kawan-kawan bagi aku terima dengan sepenuh hati.. semoga hadiah ni akan bagi manfaat buat diri aku nanti dan saham pahala buat kawan-kawan yang ikhlas memberinya.. terima kasih tau.. aku suka sangat dengan semua hadiah ni.. ni yang buat rasa macam nak pindah selalu je ni.. eh.. hahaha..

Ceritaita

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Sheila Adziz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Allhamdulillah... murah rezeki sis,,,, semoga selesa ditpt baharu

Shahida Dzulkafli berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Alhamdulillah.. Murah rezeki sis..

ummi zarra berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Alhamdulillah murah rezeki kak ita. Semoga dipermudahkan segalanurusan di tempat baru ye kak.