Ahad, 23 Jun 2019

Berjalan ke Bunga-bunga Raya Sunway Putra Mall

assalamualaikum semua, minggu lepas aku ada bawak anak-anak jalan-jalan di Sunway Putra Mall.. punyalah dekat mall ni dengan rumah tapi baru ni la dapat pergi.. haha.. sedih betul.. bukan apa,  kami masih lagi cuba sesuaikan diri duduk di bandar besar ni.. banyak lain jalan dan kawasan yang tak tau nak tuju.. 

Berjalan ke Bunga-bunga Raya Sunway Putra Mall


jalan aritu pun macam plan mengejut je la lepas balik beraya.. singgah berjalan cuci-cuci mata.. bawak anak-anak masuk Daiso dan tempat permainan tu je la pun yang  lama sekali.. lain-lain tu kami jengah-jengah je.. aku sendiri pun dah lama sangat tak pergi ke Sunway Putra Mall ni.. last pergi masa zaman belajar je dulu.. lepas tu takde dah.. masa tu pun nama mall ni lain.. bukan Sunway Putra Mall.. 

Berjalan ke Bunga-bunga Raya Sunway Putra Mall


kebetulan pulak waktu kami sampai tu ada jualan atau kempen Bunga-bunga Raya kat sini.. ada jualan.. ada pameran pentas yang dipenuhi dengan bunga.. tak terambik dah gambar.. banyak sangat.. kami pulak ambik peluang beratur bergambar untuk satu keluarga buat kenangan.. percuma je pun.. siap dia cetakkan 4 keping lagi untuk kami.. cantik gambarnya.. 

hari terakhir dah rupanya

cantik kan.. dia bagi softcopy jugak


lepas tu kami pusing-pusing tengok ada apa je dalam mall ni dan layan anak-anak makan dekat Boat Noodles.. nantilah aku cerita pasal pengalaman makan Boat Noodles buat pertama kali ni.. InsyaAllah rasanya bolehlah jadikan mall ni antara tempat bersantai hujung minggu dengan anak-anak..  tempat dia selesa.. ada banyak tempat berehat kalau rasa letih berjalan dalam mall.. ada banyak pilihan kedai makan jugak.. anak-anak pun tak rasa cepat penat.. sesuai la untuk tempat kunjungan seisi keluarga.. 





sibuk tengok kit magic kat Daiso


Ceritaita
Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Mimie berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bestnya kak. Nasib baik juah. Kalau dekat memang datang sini jugak

Farhana Jafri berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantiknya bunga2 dia! Tak tahu pulak ada kempen macam ni. Aduhh melepas