Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 12 Februari 2010

borong coklat...hehehe...

salam semua...

pagi ni aku gi keja dengan kaki yang terdengkot2 sikit...sebabnya?
semalam aku baru balik dr UPM..ada seminar on small and large animal diseases.
kami bertolak dr kuantan dah kul 3 ptg..sesampai je kat kajang dalam kul 7..carik2 hotel nak tidur last2 dapat la sebijik kat prescott metro inn kajang...kami dpt bilik deluxe twin bed...pastu lepas check in..siap mandi2 semua kami gi makan2 sate kajang dengan kwn2 makmal dr bukit tengah..balik bilik dlm kul 10 lebih la..dok borak2 jap..pastu baru perasan yang aircond bilik tu semakin panas..ke aku je yg rasa sebab peknen?

tp bila tanya kak roha aka roomate dia pun kata panas gak..so dah kul 1 pg tu aku pun call operator sebab mmg dah x leh tahan panasnya...puas aku ejas2 temperature dia tp tetap sama cuma bunyi blower je yg kuat...operator kata diorang pakai central aircond sbb tu tak kuat...pastu diorang kata nak hantar kipas tp kipas rosak lak..pastu diorang nak suh tukar bilik lain..tp bila masuk cam sama je aku rasa...try buka tingkap tp x leh gak sbb tingkap dia xde sendal lak...dan akhirnya aku terpaksa tidur kat lantai betul2 depan aircond sbb kat situ je yang sejuk sikit beralaskan selimut..sudahnya aku kena simpul biawak lak pepagi tu...sampai sekarang ni tak hilang2 lagi...aduh...tutup cite kaki sakit..

balik dr seminar kat UPM tu kami gi singgah kat seri kembangan lak...tujuannya...nak borong coklat..aku dapat tau ada waresale coklat kat beryl kat sini..bukan tau pun kilang tu katne tp main tuju2 je...sampai situ sibuk la memborong..hehehe...lupa diri ko..ambik tu..ambik ini...aku ambik ceklat dlm kotak yg 3 kotak rm11, panned coklat campur 1/2kg, coklet badam bulat2 dlm plastik 2 pek..ceklat duit syiling tuk hakimi dan ceklat bar 1...tetiba bayar..rm50.60 ok gak la..shah dgn hakimi dan ikut macam aku lak sekarang ni..suka noo makan coklat..sampai tak putus stok dalam peti tu..itu pun kena sorok kalau tak memalam pun hakimi sibuk gak nak makan..dan semalam je sampai2 dalam keta shah dah bukak panned coklat tu..dah selamat separuh pun...hahaha...

*bila la ada peluang gi langkawi ni..mesti aku nak borong coklat bebanyak...hahaha.. Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: