Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei, 2020

Merasa makan kurma Ajwa di bulan Ramadan

Imej
Merasa makan kurma Ajwa di bulan Ramadan Assalamualaikum semua,  kalau sebut kurma je mesti semua orang terbayang bulan Ramadan kan.. sebab memang kurma sangat sinonim dengan bulan Ramadan yang mulia bagi kalangan orang Islam ni.. asal bulan Ramadan je mesti memasing akan cari stok kurma tak terkecuali la buat aku jugak.. tapi bulan Ramadan kali ni agak istimewa la pada aku.. sebab kali ni walau dalam musim PKP yang semuanya terhad, aku dapat merasa makan kurma Ajwa di bulan Ramadan.. kurma Ajwa VIP Premium segar dari Rihura Herbs pulak tu..  Kurma Ajwa VIP Premium Rihura Herbs Pada aku pengalaman ni memang agak istimewa bila dapat merasa makan kurma Ajwa di bulan Ramadan kali ni.. sebabnya sebelum ni cuma berpeluang beli kurma bertangkai tu je la paling best pun.. hehe.. itu pun dah rasa macam sedap sangat dah.. sekali dapat rasa makan kurma Ajwa VIP Premium dari Rihura Herbs kali ni..  ya Allah sukar la nak gambarkan perasaan pertama kali rasa tu..  Kurma Ajwa VIP Premium Rihura Herb