Catatan

Tunjukkan catatan dari November, 2021

Catatan terkini

Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing

Imej
Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing - gambar ni kredit google ya Assalamualaikum semua, dulu aku pernah cerita pasal kedai jual keropok lekor sedap di Mersing dalam blog aku ni. Masa tu aku perkenalkan satu kedai keropok kat Mersing la. Bukan kedai keropok lekor popular dan viral di Mersing pun masa tu. Tapi aku cerita sebab dia jual keropok sedap. Kali ni aku nak cerita pasal kedai keropok sedap yang lain pulak. Lokasinya masih lagi di Mersing. Tak berubah ke daerah lain lagi la. Setakat ni kalau dalam Johor ni keropok area Mersing la yang menjadi pilihan kami sekeluarga. Pada kami, keropok daerah lain di Johor ni bukanlah tak sedap, cuma tak menepati selera je. Gambar lama dia, masa ni takde lagi papan tanda kuning kedai dia Ni gambar baru, adik aku ambik dari dalam kereta Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Eh yang aku cerita ni pasal keropok lekor sedap tau. Bukan keropok keping. Karang ada yang salah faham pulak. Kadang-kadang ada keropok lek

Tingkatkan Sistem Imun Dan Tumbesaran Anak-Anak Dengan Diffenz Junior

Imej
  Tingkatkan Sistem Imun Dan Tumbesaran Anak-Anak Dengan Diffenz Junior Assalamualaikum semua, Aku harap korang sihat-sihat sentiasa dan terhindar dari jangkitan Covid-19. Hampir 2 tahun kita dah dilanda dengan Pandemik Covid-19 dan kita masih lagi belum menang walaupun ketika ini ramai yang dah lengkap 2 dos vaksin. Walaupun lengkap vaksin kita bukan kebal dengan jangkitan Covid-19 ya. Kita masih lagi boleh dijangkiti dan menjangkiti orang lain. Jadi kita perlu sentiasa amalkan SOP yang disarankan oleh kerajaan dan KKM untuk putuskan rangkaian Covid-19 ni. Gambar: Bloomberg Tempoh 2 tahun pandemik ni kita dah saksikan ramai yang hilang pekerjaan, bisnes terpaksa ditutup, ramai yang mengalami tekanan hingga ada yang bunuh diri dan macam-macam lagi. Jadi gunakan peluang yang diberikan oleh kerajaan sekarang ni jaga betul-betul SOP dan sama-sama kita putuskan rangkaian Covid-19 ni. Terus terang, aku rindu suasana raya ziarah menziarahi macam sebelum ni. 2 tahun kita dah tak dapat rasa su

Catatan popular daripada blog ini

Tok Aman Bali Beach Resort Kelantan

Resepi Pau Gebu yang sangat lembut

Resepi Mudah Apam Kukus