Logo KBBA

Khamis, 12 November 2015

Promosi Tiket Zoo Negara Bersama Bonuslink 2015-2016

assalamualaikum semua,

pagi tadi ada dapat email dari Bonuslink...selak-selak ternampaklah ada promosi bagus yang perlu dikongsi dengan semua orang...

tapi dengan syarat korang kena ada kad bonuslink dulu baru la boleh melayakkan diri untuk menuntut diskaun tiket ni...

tiket promosi
menarik kan?

ni pulak harga biasa kalau takde diskaun macam kat atas tu...

zoo negara
harga tiket biasa

tapi kena ingat ye... kena tunjuk mykad dan jugak kad bonuslink untuk melayakkan korang dapat harga tiket diskaun ni... jom cepat... tawaran habis pada 31 Januari 2016...

sempat lagi ni nak tunggu diorang repair dulu lebuhraya dari kesan tanah runtuh semalam tu kan... seram tengok gambar runtuhan tanah di Lebuhraya Karak tu...


p/s agak emosi dengan orang share tentang ayam kena cucuk hormon...kesian orang yang tak mampu nak beli ayam organik yang mahal2...hmmm...terasa macam nak buat entri je... ada ke yg nak baca?
Cerita menarik lain