Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 23 April 2017

Aktiviti kami di hujung minggu

assalamualaikum semua, hari ni macam tersedar dan pelik pulak bila tengok blog dah takde entri baru dalam minggu lepas.. takde jugak aktiviti kami sepanjang minggu.. semua gara-gara aku ada kerja luar di Kota Bharu dan beberapa masalah lain yang melanda la ni..

senja di Kuala Selangor


dan hari ni terasa macam terpukul pulak bila akaun instagram pulak buat hal.. jadinya aku berusaha la pulak nak updatesemua cerita tertunggak sepanjang minggu lepas sampai ke hujung minggu ni..semalam baru selesai sesi penggambaran untuk warga KBBA9 di Muzium Warisan UPM.. yang tu nanti akan ada entri lain.. insyaAllah.. tengah tunggu gambar..

buat sementara ni kami masih berada di Kuala Selangor, melawat adik comel aku kar sini.. lama sangat dah anak-anak tak jumpa moksu diorang ni.. sejak dari dia mula praktikal kat sini.. dan semalam kami dah cuba makan kat Restoran Aroma Ikan Bakar yang terkenal kat Kuala Selangor yang akhirnya kami cuma dapat minum airsirap je kat sini yang berharga rm8.50 satu jug.. hahaha.. yang tu nanti aku ceritakan balik la..

insyaAllah kalau dalam rancangan nak balik terus hari ni.. tapi tak pastilah lagi macacamana.. mana la tau tetiba rasa nak sambung lagi semalam kan? Apa yang pasti kami nak pergi sarapan dulu kat bawah.. jom sarap!
Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas: