Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 1 September 2010

tahan ke tak ye..?

salam semua,
hari ni aku rasa teramat letih sangat2...sebabnya? aku tak sedar pagi tadi untuk bangun sahur...sedar2 je najmi menangis nak susu..tengok2 jam dah kul 5.40 am..hah? apa lagi...terus aku kejut shah suruh niat je la...nak capai apa2 pun dah tak sempat dah...

ni dah masuk kali kedua kami tersedar lambat camni...sekali dulu tu pun najmi gak yang kejut..tapi masa tu dalam kul 5..ok lagi la sempat la panaskan apa yg patut..

sebenarnya malam tadi kami gi belanja jap kat carrefour..balik lambat gak..pastu aku pam susu jap..tengok2 jam dah kul 12 lebih..tidur..kena bangun lak sebab aku paksa najmi susu direct dari aku semalam...memang la ada adegan jerit2 tu kan..biasa la kena paksa...sampai menitis2 air mata dia ko..sian lak aku tengok tapi nak buat camne kan..mata aku ni haa tak larat nooo nak gi pam tu..
jadi kul 4 tu aku baru je habis susukan najmi, ingat nak baring2 jap dalam kul 5 baru bangun ke kan...sesedo anak dah nangis je..sib baik aku tak nangis sama...kunci jam pun tak sedar..teruk betul kan...

ni tah leh tahan sampai berbuka tak ni haa...hari ni lak...mak aaiii..panasnya...tak tahan rasanya...aku kalau bab lapar tu tak pe la lagi tapi bab haus tu yang tak tahan...susu pun dah kurang gak..tadi pg dpt la 3 oz..tengahari dpt 2oz..ptg terus turun jadi 1.5 oz je...aiseh...letih..letih...camne la aku nak terus bagi najmi susu aku kalau camni...dugaan betul..dia sehari minum yang 4 botol x 3oz aku tinggal tu pun tak cukup kena top up dengan formula...camna la nak buat lagi.. Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

yanticomel berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ita...
yakin buleh...
jangan putus asa ok..
kita sama2 cube bf anak2 selagi mampu..
aku doakan...semoga banyak la rezeki susu najmi...amin

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dik , jgn risau kalau dah niat insyaallah kita boleh bertahan .. puasa tanpa niat dan berniat ada bezanya .. kalau x percaya boleh cuba ... :))