Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 17 Mei 2012

dah 5 bulan dah...

salam semua,

semalam kami hantar adik husna gi vaksin untuk 5 bulan... sekejap je rasanya dah 5 bulan kan? kalau dalam perut dulu nak sampaikan 5 bulan cam lama je kan....bila dah keluar rasa sekejap sangat....

ok kita update dulu perkembangan adik bila dah 5 bulan ni...

berat : alhamdulillah berkat susu ummi.... dah naik lagi jadi 5.2 kg.. ada peningkatan 1/2kg di situ...walaupun tak naik banyak tapi aku masih bersyukur jarum penimbang tu masih bergerak ke depan...
tinggi : naik satu je pun dari bulan lepas... 61cm... ye ke...? tapi nampak macam adik tinggi banyak dah...
ukur kepala : alamak tak perasan la pulak bape...
kemajuan : adik dah pandai meniarap + mengundur dengan lajunya...... abg long gelakkan je adik dia bila kita panggil makin mengundur... hehe...

semalam kena cucuk untuk 5 bulan... berbunyi sikit je... pastu tak menangis pun... pejal kot otot dia tu yang tak rasa sakit sangat....

ini dia budak kecik yang dah cukup 5 bulan 6 hari....

eh2...yang belah kanan tu ye...
masa gambar ni diambil genap umur adik 5 bulan...

p/s semalam tumpang timbang abg long dan abg ngah sekali... abg long : 14 kg, abg ngah : 11 kg....alahai abg long....bila la nak besar sikit lagi... Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

mama pipie berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

best nye baca perkembangan anak2 ko.. bilalah syafi nk dpt adik ni kan huhu

♥cikmOt♥ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah besar dah adik husna ye....cepat jek masa berlalu...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

insyallah... rezeki Allah sentiasa ada...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul akan cikmot...rasa sangat cepat masa berlalu..