dah 5 bulan dah...

3:00:00 PTG

salam semua,

semalam kami hantar adik husna gi vaksin untuk 5 bulan... sekejap je rasanya dah 5 bulan kan? kalau dalam perut dulu nak sampaikan 5 bulan cam lama je kan....bila dah keluar rasa sekejap sangat....

ok kita update dulu perkembangan adik bila dah 5 bulan ni...

berat : alhamdulillah berkat susu ummi.... dah naik lagi jadi 5.2 kg.. ada peningkatan 1/2kg di situ...walaupun tak naik banyak tapi aku masih bersyukur jarum penimbang tu masih bergerak ke depan...
tinggi : naik satu je pun dari bulan lepas... 61cm... ye ke...? tapi nampak macam adik tinggi banyak dah...
ukur kepala : alamak tak perasan la pulak bape...
kemajuan : adik dah pandai meniarap + mengundur dengan lajunya...... abg long gelakkan je adik dia bila kita panggil makin mengundur... hehe...

semalam kena cucuk untuk 5 bulan... berbunyi sikit je... pastu tak menangis pun... pejal kot otot dia tu yang tak rasa sakit sangat....

ini dia budak kecik yang dah cukup 5 bulan 6 hari....

eh2...yang belah kanan tu ye...
masa gambar ni diambil genap umur adik 5 bulan...

p/s semalam tumpang timbang abg long dan abg ngah sekali... abg long : 14 kg, abg ngah : 11 kg....alahai abg long....bila la nak besar sikit lagi...

You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

  1. best nye baca perkembangan anak2 ko.. bilalah syafi nk dpt adik ni kan huhu

    BalasPadam
  2. dah besar dah adik husna ye....cepat jek masa berlalu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul akan cikmot...rasa sangat cepat masa berlalu..

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini