Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 23 Mei 2012

Selamat Hari Lahir Sayang....

Salam semua,

entry yang agak terlambat.... walaupun lambat nak wish jugak kat sini.... sebenarnya hari isnin baru ni 21/5/2012 genap usia abg ngah 2 tahun... alhamdulillah banyak perkembangan positif abg ngah selama 2 tahun ni....

tapi yang sadisnya hadiah hari lahir abg ngah tahun ni ialah..... chicken pox!.... kesian bujang kecik tu...

ini pun aku tengah bercuti kat rumah jaga dia ni...

ni gambar dia masa hari isnin lepas.... sedih gila tengok muka dia masa ni....



yang pulak gambar hari ni...



alhamdulillah dah mula sihat sikit.... cuma kat leher tu je yang payah sangat nak baik... selalu kena peluh dan air mata... sebab tu payah nak kering....

sekarang ni aku rasa macam ada anak sorang je dah... adik husna pun kena gak tapi dah baik jadi aku hantar dia dan abg long ke taska... nak tumpukan perhatian lebih pada orang tengah sakit ni... demand macam2 pulak bila sakit....

p/s cepat la sembuh nak... rindu anak ummi yang keletah ni....


Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: