Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 2 Disember 2015

50 Nama anak @ bayi popular di Malaysia tahun 2015

assalamualaikum semua,

teringat dulu ada jugak pernah aku tulis entry yang sama macam ni..tapi TAHUN 2013..

dan selepas 2 tahun dan menghampiri akhir tahun 2015 mari kita tengok nama anak @ bayi mana yang paling popular pada tahun ni...mungkin entry ni dapat membantu ibubapa yang sedang mencari nama sesuai bagi anak mereka yang sedang dilahirkan...

Ini 25 nama popular bagi bayi lelaki

  1. Mohamed+0
  2. Ahmad+2
  3. Amar+0
  4. Adam-2
  5. Ethanlast seen: 2010
  6. Umar+4
  7. Aqil-1
  8. Danish+8
  9. Izznew
  10. Aidanlast seen: 2013
  11. Aish+4
  12. Jaydenlast seen: 2012
  13. Abdulnew
  1. Hudnew
  2. Daniel-2
  3. Noahnew
  4. Lucas+5
  5. Mikhail-11
  6. Amsyar-11
  7. Yusuf-9
  8. Firash-9
  9. Emir+3
  10. Imanlast seen: 2013
  11. Daninew
  12. Amirnew

















Ini pulak 25 nama popular bagi bayi perempuan

  1. Nor+0
  2. Hannah+4
  3. Aishah+0
  4. Sitilast seen: 2013
  5. Zara-3
  6. Puteri+6
  7. Nurul+9
  8. Sophia-3
  9. Saralast seen: 2013
  10. Dhia+0
  11. Alyalast seen: 2013
  12. Naylanew
  13. Arianna+5
  1. Keishalast seen: 2013
  2. Ainulnew
  3. Ayranew
  4. Alicia-13
  5. Kaylanew
  6. Olivianew
  7. Amynew
  8. Maryamnew
  9. Izznew
  10. Bellanew
  11. Adelia-15
  12. Nawalnew

















cantik kan nama-nama anak zaman moden ni?

apa pun nama anak-anak yang dipilih semoga dapat memberi makna yang sebaiknya buat anak...dan semoga hidup si anak sebaik namanya jugak nanti...


sumber dari http://www.babycenter.com.my/a25017803/malaysian-baby-names-2015#ixzz3t9Wzltpc


p/s tulis2 nama bayi ni...ada teringin nak ada baby lagi ke? eheemmmm.... Cerita menarik lain