Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 10 Oktober 2017

Selamat Berkonvo Adik Manis!

Assalamualaikum semua, sejak dari dulu ramai yang kenal aku sebagai orang yang keras hati dan terejal katanya.. tapi tak ramai yang tau aku terpaksa jadi 'keras' atas apa yang aku lalui dalam hidup ni.. dan di sebalik kekerasan tu terselit kelembutan yang hanya orang terapat yang tau.. 

cilok gambar seorang graduan di fb :p


hari ni aku betul-betul berasa hati aku sangat tersentuh.. semuanya sebab adik bongsu kami yang dilahirkan ketika aku berada di Tingkatan 3.. jauhnya jarak antara kami sebenarnya.. dan dialah satu-satunya adik perempuan yang aku ada.. adik kami yang sejak dulu kecil dan comel je dan sekarang ni dah bertambah comel ni dah besar rupanya..  dan hari ni merupakan hari bersejarah buatnya.. Hari adik kami ni meraikan hari konvokesyennya yang pertama! 

dan aku pula.. hanya mampu menghantar doa sebagai iringan pengganti diri dari jauh buatnya yang berada nun di Kelantan semoga majlisnya berjalan lancar.. Maafkan akak sebab tak boleh temankan adik di hari istimewa ni.. semoga hari ini akan jadi hari yang sangat bermakna buat adik ya.. maaf jugak seabb angah tak dapat bawak mak dan abah tengok adik konvo.. 

tengok gambar ni lagi rasa macam nak nangis.. :'(








Cerita menarik lain