Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 15 Mac 2010

lepak jap..

hari ni bos bgtau audit lusa ditangguhkan..leh la lepak2 kejap..hehehe...

ari jumaat baru ni aku gi melawat mak kawan yang disahkan kena kanser peparu..masuk tu makcik tu sihat walafiat sementara nak tunggu doc bg ubat kemo...smlm petang aku dapat berita lak yang mak dia dah kritikal, tak sedarkan diri...cam terkejut gak..jadi tengahari tadi kami gi melawat dia ramai2 kat wad..memang betul makcik tu dah koma..cam tak caya je...macam tu sekali kesan kemo ye..kesian makcik tu...apa2 pun aku berdoa semoga Allah panjangkan umur makcik dan semoga dipermudahkan segala urusan makcik..amin...

minggu lepas gak ada berita yang tak berapa mengembirakan..seorang lagi rakan setugas dipindahkan...akak ni vet senior kat lab kami ni...dia sorang je G44..jadi lepas ni takde la G44 lagi..kena tunggu je la sapa yang dihantar ke sini lak...

hujung minggu lepas lak kami balik kampung shah kat pekan...abang ipar shah gi cari udang galah..dapat sampai dekat 3kg gak la....habis kami buat goreng je...best tul dapat makan udang...lupa yang aku tengah gatal-gatal satu badan...gambar nanti esok2 aku upload ye..tapi alhamdulillah kegatalan tu dah makin mengurang sikit..selepas bumi kuantan dilimpahi hujan...betul agaknya aku kena gatal2 tu sebab cuaca yang terlalu panas... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: