Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 11 Mac 2010

tempat yang aku berangan nak pegi

kali ni terlebih rajin lak...aku nak listkan tempat yang aku berangan nak pegi...yg penting kena simpan duit bebanyak dulu la kot...
ok kita tengok carta kita ni ye....

pertama
aku berangan nak gi honeymoon kat sini tp tak sanggup lak nak tinggal hero sorang tu kan...


kedua
tahun lepas kami dapat gi sarawak ingat tahun ni nak gi sini lak...


ketiga
lama dah tak gi..sejak zaman sekolah...


keempat
tahun lepas dah pegi tapi duit ciput je..banyak tak dapat nak beli..


kelima
pun dah pegi tahun lepas..tapi sebab gi ikut rombongan..sangat la tak puas hati...nak pegi sendiri gak..


keenam
ni sebab berangan nak main salji kat oversea tak kesampaian kan...
Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Aqeef Aniq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ita... kalau ko nak main salji tu kan.. pastikan ko pakai sport shoes.. pastu kalau ko ada jecket tebal bleh kaver sejuk baik ko pakai.. kasut dia ngan baju dia mak aii silap aribulan x lalu ko nak pakai... eheheheh

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

idah,
ye ke...? wah harus ku bersiap sedia la ni...ingat dia kata semua dah provided tu cam ok jek..rupanya x ok ek...nasib baik ko bg tau..tq k..

Aqeef Aniq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Memang dia bagi tapi antara ko lalu nak pakai ngan tidak la.. ehehe