Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 22 Disember 2014

Winter without snow

assalamualaikum semua,

seperti ramalan kajicuaca..musim sejuk macam tahun lepas akan bermula lagi di Malaysia ni..

kalau ikutkan dah bermula sejak pertengahan disember tahun lepas yang juga menyaksikan bencana alam terbesar yang melanda negeri kelantan dan pahang..

dan kalau di pahang ni daerah pekan masih tak banyak perubahannya..ada jalan pekan yang runtuh menyebabkan terputusnya hubungan pekan dengan kuantan melalui jalan darat.

di kuantan saat ni masih hujan renyai-renyai dan kadangkala lebat sejak semalam..langit masih gelap..
suhu sekarang ni di luar tu 24°C ....sejukkk...macam duduk dalam aircond..

alhamdulillah.. Allah bagi aircond free je..

adakah kita tengah mengalami winter di Malaysia?

di bawah ni gambar laluan pekan kuantan yang masih tak boleh dilalui pada 5/1/2015...sumber fb Warga Kuantan..
huwaaa..macamana nak balik kampung ni...

p/s semoga mangsa banjir di mana berada pun yang tak mempunyai rumah ada tempat berlindung dari hujan dan panas..

Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

idzwa kamaruddin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kl tak sejuk..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe...pembetulan la gitu.. winter without snow in pantai timur..