Majlis Sambutan Hari lahir Kakak yang simple

3:38:00 PTG

assalamualaikum semua,

hari ni kerja berlambak tapi tetap jugak nak tepek gambar sekitar majlis simple untuk kakak kat taska dia..

kalau ikutkan kesibukan ummi dia memang tak buat apa-apa la untuk hari lahir kakak...ditambah pulak dengan ketiadaan abang dia lagi dua orang tu.. ooo... aku lupa nak cerita.. abg long dan abg ngah dah kami tinggal kat kampung sejak kami balik bulan lepas... sibuk sangat masing-masing nak tinggal tapi... nanti aku cerita lagi ok..

kali ni entry khas untuk kakak husna...

macam biasa kakak dah siap mandi dan pakai baju comel-comel nak ke sekolah.. tapi untuk hari jumaat lepas istimewa sikit sebab ada kek mengiringi...

meh kita layan gambar...

memula tu la tuan punya badan yang diraikan kan?

malu-malu nak potong.. hahaha... comel kan?

lepas tu gambar dengan adik hadi..

adik tetiba jadi entiti seram.. haha..

gambar dengan kawan-kawan...

mata tetap fokus kat kek..

alahai sukanya orang nyanyikan lagu...


dan last sekali gambar kek...

kek harijadi yang simple..satu adunan untuk semua..
maaf la gambar tu gegar-gegar ye... ni pun gambar ihsan dari cikgu-cikgu taska yang baik hati.. tq cikgu emma... tq jugak cikgu da dan cikgu syafiah...

ini memang betul simple celebration sebab goodies untuk budak-budak pun takde... sempat buat kek je nak ye...


p/s ini sambutan terakhir kat taska ni sebelum husna pergi sekolah tahun depan.. ummi harap sangat boleh buat yang lebih meriah untuk anak ummi nanti..

You Might Also Like

3 Luahan Ikhlas

  1. happy birthday kakak Husna.. moga sihat & menjadi anak yg solehah , serta kebanggaan keluarga ye.. =)

    BalasPadam
  2. If your kids think they don't like cauliflower, let them try it roasted to bring out the nutty sweetness. Or call it "Caramelized Cauliflower Bisque" and see if they like the sound of it. Let's try this Roasted Cauliflower Soup

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini