Logo KBBA

Rabu, 28 September 2016

Dato' Dr. Haron Din Menjawab Persoalan Fikah Harian

assalamualaikum semua,

30hb ni merupakan hari terakhir bagi kempen Mycybersale di semua jualan online... kalau korang pencinta buku sudah tentunya ikut sama menjeling semua laman web yang menawarkan promosi menarik untuk buku-buku yang korang cari semalam ni kan? dan aku nak kongsikan pasal buku dari Allahyarham Dato' Dr Haron Din yang turut ada dalam promosi buku yang dianjurkan oleh Kedai Buku Online Bookcafe.com.my .

0
Buku Tulisan Allahyarham Dato' Dr Harun Din



Dato' Dr. Haron Din Menjawab Persoalan Fikah Harian


apa yang menarik dalam buku ini sebenarnya?

pada aku buku ni mempunyai keistimewaan tersendiri kerana terkandung berbagai persoalan fikah harian yang biasanya menjadi tanda tanya kita... dan dalam buku ni ada dijawab dengan penuh jelas dan terang mengenai sesuatu persoalan... jawapannya jugak mudah dan ringkas...


isi kandungan


aku kongsikan sikit isi kandungan yang ada dalam buku menarik ni... ianya lebih kepada perkara harian yang kita jalankan.. seperti berkisar tentang najis, tentang bersuci dari najis, mandi dan jenis mandi, solat dan rukunnya, serta ada jugak amalan berpuasa jugak ada termasuk panduan menguruskan jenazah...


isu mandi


isu najis

isu najis dan cara menyucikan


semuanya dikupas dengan menarik bagi setiap tajuk dengan terperinci macam gambar di atas ni... isu mandi dan najis dan ada soalan serta jawapan pada setiap persoalan... buku ni bagus untuk melengkapkan keperluan bagi sesiapa sahaja... baik saudara baru yang baru memeluk agama islam, mereka yang baru mendirikan rumahtangga serta yang baru bercadang nak berkahwin... jugak sesuai untuk sesiapa sahaja yang berkeinginan untuk menjadi muslim yang lebih baik... dan untuk ibu bapa jugak sangat bagus dijadikan panduan untuk mendidik anak-anak di masa ini... terutama jika korang ada anak yang suka sangat bertanya tu... haa... sesuai sangat la ni...


bagi sesiapa yang berminat nak dapatkan buku hasil tulisan Allahyarham Dato' Dr. Harun Din ni boleh la dapatkan di Bookcafe sekarang bersempena Mycybersale 2016... tak mahal tau.. cuma RM18.20 sahaja!  murah kan?  berbaloi tau sebab harga asal buku ni sebenarnya ialah RM26 kalau tak ada promosi... potongan sehingga 30% tu tau... dan insyaAllah semoga buku ini akan beri manfaat kepada kita semua...ada sesiapa yang minat nak beli boleh beli di

SINI

Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

Kakzakie Purvit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Pahalanya masih tercatat kerana memberi ilmu
Inilah dikatakan ilmu yg dimanfaatkan - beruntung allahyarham kan
Semoga beliau tenang di sana.

Rozita Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul kak.. berharap suatu hari jadi seperti beliau...

raihanah berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

banyak pahala arwah kan

Rozita Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kan... semoga kita pun akan dapat peluang sepertinya...