Jumaat, 9 September 2016

Selamat hari lahir abang... dan maaf...

Assalamualaikum semua,

semalam sebenarnya adalah tarikh penting untuk seorang insan yang istimewa... tapi kan... aku lupa... sungguh-sungguh lupa tau bukan main-main... betul tau selalu aku ingat... ingat sangat... tapi kali ni aku terlupa betul yang sepatutnya semalam hari istimewa insan teristimewa ni... 



ini bukan kali pertama aku lupa sebenarnya... dan banyak kali dalam tahun ni aku terlupa... aku terlupa tarikh ulangtahun perkahwinan kami... aku lupa jugak ulangtahun kami nikah... dan aku lupa jugak hari lahir mak aritu... terus aku jadi pelik... banyak sungguh benda aku lupa tahun ni... apa petandanya ye? ke sebab aku makin tua? hmmm.. tak dinafikan... tapi mungkin jugak kena banyakkan baca al-quran untuk tajamkan lebih daya ingatan... ingat tu ita... baca al-quran selalu-selalu... cabaran tu...



buat suami tersayang... abang... maafkan ita ye lupa hari lahir abang... tak sengaja sangat... lepas tu nak buat kek pun tak terbuat jugak.. huhu... insyaAllah nanti kita carry forward untuk buat kek berhantu ke kan... bagi special sikit... 

doa ita buat abang di hari kelahiran ni semoga Allah panjangkan umur abang, murahkan rezeki abang, tetapkan iman abang dan tambahkan kasih sayang buat abang dari insan tersayang di sekeliling abang... amin...


Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Shiqeen Sattar berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Itu maknanya busy benor Ita skrg.. xpe abang maafkan ita #eh

Rozita Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh...hahahha

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

[url=http://viagracheapestprice-pills.org/]viagracheapestprice-pills.org.ankor[/url] levitrafor-salegeneric.com.ankor http://without-prescription-onlinepropecia.net/