Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 9 Disember 2016

Minyak Herba Asmak Penawar Asma

assalamualaikum semua, 

ingat tak gambar instagram aku yang aku kongsikan pasal nak ambik gambar isi dalam bungkusan poslaju yang dapat tapi tak boleh sebab ada gangguan dari anasir berbulu ? sebenarnya aku nak kongsikan pasal Minyak Herba Asmak ni haa..




penawar asma
Minyak Herba Asmak

 Minyak Herba Asmak


Minyak Herba Asmak ni dikatakan sangat mujarab dan bagus digunakan untuk merawat masalah asma pada sesiapa saja termasuk untuk kegunaan kepada bayi tau.. di samping tu ada banyak lagi keistimewaan minyak ni antaranya boleh jugak digunakan untuk merawat lenguh-lenguh badan dan batuk..

haa.. kali ni aku nak kongsikan pengalaman aku sekeluarga sendiri yang menggunakan Minyak Herba Asmak ni.. masa dapat aritu adalah kakak husna dengan adik hadi mengadu lenguh-lenguh kaki.. biasanya memang malam-malam la baru terasa kalau bebudak ni.. sebabnya siangnya dah puas berlari sana sini sampai abis tenaga.. malam tentulah masa mengadu penat lenguh bagai kan ?

dan aku teringat pulak Minyak Herba Asmak yang baru je dapat masa tu dan terbaca antara fungsi yang boleh digunakan ialah disapu di tempat yang sakit dan lenguh.. jadi aku laju je la suruh bebudak ni luruskan kaki memasing untuk sapukan minyak pada kaki masing-masing.. biasanya part macam ni memang anak-anak suka sangat.. ye la diorang kan sebenarnya nakkan perhatian dari kita mak bapak biasanya.. dan kali ni diorang lebih suka sebab minyak ni tak panas dan sangat sesuai sapu pada budak-budak.. macam adik hadi yang baru berumur 2 tahun 2 bulan pun sangat selesa dengan Minyak Herba Asmak ni tau..



aku sapukan minyak ni kat adik hadi.. suka je dia sebab tak panas..

ni pulak kat kaki kakak husna



dan hasilnya malam tu anak-anak tidur lebih lebih lena dari biasa.. mungkin sebab dah hilang rasa lenguh-lenguh kaki agaknya kan ? anak-anak tidur lena.. mak bapak gembira.. haha.. dapat la jugak berehat sekejap dari dengar rengekan anak-anak yang asyik ngadu lenguh kaki je.. tiada yang lebih mengembirakan hati ibu selain dari tengok anak tidur lena kan...

itu satu kisah lain, dan kali ni aku cuba pulak Minyak Herba Asmak ni untuk merawat batuk abg ngah.. abg ngah ni sejak dari kecik memang mudah sangat kena penyakit.. terutama selsema dan batuk.. dan biasanya kalau kena batuk dia akan batuk pada waktu menjelang pagi dalam jam 1-2 pagi macam tu.. dan batuk dia jenis batuk macam berspring aku kata.. haha.. ala .. bunyi macam orang batuk nak kena lelah atau asma.. 

jadinya aku cuba la sapu ke dada, belakang badan dan tapak kaki abg ngah masa waktu dia dah tidur.. diam aje dia.. mungkin sebab minyak ni berangin dan sedap je bau herba dia agaknya.. dan alhamdulillah.. malam tu abg ngah boleh tidur lena tanpa terbatuk-batuk macam biasa lagi.. lega kami dengar.. untuk ibubapa yang masih tak tau tanda-tanda asma menyerang anak korang boleh la korang tengok video 5 tanda awal penyakit asma macam kat bawah ni..







Promosi beli minyak dapat tabung !


dan khabarnya Minyak Herba Asmak ni tengah mengadakan promosi tau.. dengan setiap pembelian minyak ni dengan harga hanya RM39 je, mulai 1 November 2016, anda akan menerima satu kotak minyak yang boleh jugak berfungsi sebagai tabung.. menarik kan ? maunya tak.. haha.. tengok je la adik hadi yang bersungguh-sungguh nak masukkan duit dalam tabung percuma ni.. tak sesabar lagi tau... baru je gosok kaki tapi sibuk pulak nak masukkan duit dalam tabung.. haha..



adik hadi masukkan duit dalam tabung Minyak Herba Asmak 

close up tabung





dan kalau nak tau promosi lain yang ada boleh rujuk video di bawah ni pulak..






mesti nanti ada yang tanya aku kat mana nak dapatkan Minyak Herba Asmak yang original kan ? senang je.. korang boleh contact dari info di bawah ni :




Instagram : @mham.sdnbhd

Talian Hotline : 019-9708897

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Sarah berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

macam best je minyak ni

saniah ibrahim berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bagus ada persediaan minyak herba atau minyak angin ni....dapat digunakan bila perlukan.

Nor Azimah berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Saya ada beli bedak dia, bagus, tekstur dia halus je. Nmpk banyak gak promosi minyak dia. Macam ok je.