Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 28 Mac 2012

ini la baru anak perempuan ummi...

salam semua,

baru ni kami balik johor... lepas tu hari ahad tu kami berjalan ke kenduri sepupu kat felda adela...

disebabkan nak berjalan ke rumah kenduri maka kami kena la cari baju lain kat adik husna.... sepasang je pun.... selama ni pakai baju abang je kan.... kesian adik... ada baju baru pun bukan mengambarkan identiti perempuan dia....

last-last kami beli baju kaler pink.... ada gak family yang boleh pakai pink... pink kaler kan? akhirnya....

ok layan gambar adik di sepanjang hari tu....

dengan atuk abah (abg ngah panggil babah) sebelum bergerak...

dalam kereta...tidur lena....

haaa.....buat apa tu? hehe....

p/s eh gambar masa kenduri takde ek? tak perasan la pulak...
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: