Gempa bumi di Malaysia?

5:17:00 PTG

salam semua,

korang perasan tak pasal berita gempar ni?

aku baca pasal tagline berita ni kat tv1 malam tadi... kat tagline tu tulis gempa bumi lemah berukuran 3.2 skala Richter dirasai di Mersing, Johor pada jam 9.43 malam tadi...

Ya Allah.... tak tau nak kata apa dah.... line selamat pun dah tak selamat dah sekarang ni...

cerita penuh kat SINI

p/s aku belum sempat call mak aku lagi kat kluang ni.... mak rasa tak ye?

You Might Also Like

0 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini