Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 1 Oktober 2012

Bersemangatnya nak pergi!

salam sejahtera semua,

baru kejap tadi aku dapat email...

semangat betul rasa hati nak pergi ni...

kemana? ke kelas penyusuan susu ibu kat UMP....

aku memang nak sangat pergi selama ni tapi bila diadakan selalu je tak berkesempatan atau tak ada di kuantan masa tu... memang takde rezeki kan?

kali ni dibuat pada hari bekerja... pada 10/10/2012 dari jam 10 pagi hingga jam 1 petang...bayaran cuma RM30 seorang... mari kita meriahkan suasana...


p/s shah tak bagi greenlight lagi ni... adakah aku akan memandu ke Gambang nanti? nantikan... hehehe... Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

syok nyer!

opahcyber berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ita, lama aku nyepi hihi jangan marah yer.. pekabo?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

best kan? lama dah tunggu ni...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adak! mana ko menghilang? aku sihat wei!!