Isnin, 1 Oktober 2012

Bersemangatnya nak pergi!

salam sejahtera semua,

baru kejap tadi aku dapat email...

semangat betul rasa hati nak pergi ni...

kemana? ke kelas penyusuan susu ibu kat UMP....

aku memang nak sangat pergi selama ni tapi bila diadakan selalu je tak berkesempatan atau tak ada di kuantan masa tu... memang takde rezeki kan?

kali ni dibuat pada hari bekerja... pada 10/10/2012 dari jam 10 pagi hingga jam 1 petang...bayaran cuma RM30 seorang... mari kita meriahkan suasana...


p/s shah tak bagi greenlight lagi ni... adakah aku akan memandu ke Gambang nanti? nantikan... hehehe...

4 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata...

syok nyer!

opahcyber berkata...

salam ita, lama aku nyepi hihi jangan marah yer.. pekabo?

Rozita berkata...

best kan? lama dah tunggu ni...

Rozita berkata...

adak! mana ko menghilang? aku sihat wei!!