Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 12 Oktober 2012

tak sabar..

salam sejahtera semua,

di ketika ini kami sedang menunggu perkhabaran dari adik aku tentang berita kelahiran anaknya...

kalau mengikut ceritanya tadi... dah dimasukkan ke hospital kuala lumpur jam 7.30 pagi tadi dan jalan dah buka 7cm tapi tunggu punya tunggu sampai pukul 1.30 tadi masih tak nak keluar jugak dan disebabkan jantung baby makin lemah maka doktor nasihatkan untuk buat ceaser....

sebenarnya 2-3 minggu lepas (aku tak ingat) adik aku ada beritahu yang anak dia songsang dan doktor buat keputusan nak buat ceaser kalau masih songsang... masa tu dia dah susah hati...

tapi lepas tu bila scan anak dia dah ok dah....

tapi lagi sekali... kita cuma mampu merancang dan semua masih dalam ketentuanNya kan?

nampaknya adik ipar aku masih lagi ditakdirkan untuk diceaser akhirnya...

semoga si ibu dan anak selamat dan sihat hendaknya... amin... korang tolong doakan jugak ye...

aku pulak yang kecut perut ni....

p/s sorang lagi bayi hari jumaat selain abg ngah... ;) insyallah.... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Insya allah semua ok :)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhamdulillah dah selamat pun..