Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 21 Disember 2013

50 Nama Anak Popular di Malaysia 2013

assalamualaikum semua,

hari ahad lepas kami baru je cium bau baby.... wangi....

kalau dulu aku ada buat entri pasal nama anak popular pada tahun 2012 kat SINI...
hari ni kita cerita pulak pasal nama bayi yang popular di Malaysia tahun 2013 ni...


25 nama bayi lelaki popular

  1. Mohamed
  2. Adam
  3. Ahmad
  4. Zikri
  5. Rayyan
  6. Danish
  7. Haziq
  8. Aqil
  9. Umar
  10. Daniel
  11. Mikhail
  12. Ashraff
  13. Aryan
  14. Khalish
  15. Amar
  16. Irfan
  17. Yusuf
  18. Thaqif
  19. Aidan
  20. Iman
  21. Imran
  22. Farish
  23. Harris
  24. Amsyar
  25. Aish




25 nama bayi perempuan popular


  1. Nor
  2. Sophia
  3. Alicia
  4. Damia
  5. Zara
  6. Aishah
  7. Hannah
  8. Adelia
  9. Alya
  10. Irdina
  11. Puteri
  12. Sara
  13. Dhia
  14. Humaira
  15. Khadijah
  16. Rania
  17. Arissa
  18. Raihana
  19. Safiya
  20. Arianna
  21. Iman
  22. Keisha
  23. Nurin
  24. Izzara
  25. Siti


sumber dari Sini : http://www.babycenter.com.my/a25008071/malaysian-baby-names-2013?scid=my_en_bulletin_all_preschooler#ixzz2mIFBWEfv




macam trend nama ni tak berubah sangat je tiap tahun kan?

nama haziq dah popular semula la....haha...


p/s masih ada lagi pengaruh drama yang kuat dalam pemberian nama pada anak... moga2 maksudnya elok hendaknya...



Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nama aku pun ada.

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nama anak q pun ada kata sini