Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 3 Oktober 2017

Spa kaki percuma di Gunung Belumut !

Assalamualaikum semua, dua minggu lepas kami berpeluang jenguk orang tua di kampung.. saja balik sebab anak-anak dah sibuk cakap rindu nak balik kampung.. kebetulan pulak ada cuti panjang sikit.. jadi kami ambiklah kesempatan balik jugak.. 

anak-anak bergambar di pintu masuk Gunung Belumut


padahal hari Rabu tu kami diuji kereta ada masalah.. terpaksa baiki hari Khamis tu.. bila dah siap baiki, hati rasa tak sedap nak balik malam Jumaat tu.. betul rupanya.. mujur kami tak gerak malam tu.. kalau tidak entahlah apa jadi kalau dia buat hal tengah jalan.. 

elok je kereta dah ok,  kami pun gerak balik.. tapi bila balik kampung dari rumah di waktu siang ni banyak pulak tempat nak menyinggah.. sudahnya kami sampai malam jugak kat rumah mak abah..  macam biasa la bila balik tu meriah la rumah mak sekejap.. sempat jugak shah ikut adik beradik aku mencari ketam di Mersing.. ada la habuan sikit untuk makan sekeluarga.. rezeki belangkas pun ada tau.. sukalah shah dapat pengalaman macam tu.. 

hari ahad tu pulak boleh tetiba takde elektrik kat kampung tu dari pukul 9.30 pagi sampai pukul 5.30 petang kata adik ipar aku.. kenapa aku tak tau pulak kan.. haha.. sebabnya aku dah merayap ke Gunung Belumut dengan anak-anak.. ada video ni haa aku kongsikan kat youtube.. 



yang paling best ialah aku dapat spa kaki free petang tu.. ada ikan makan kaki aku tau.. haha.. best gila.. memula tu macam geli tapi bila dah lama-lama rasa best pulak.. rasa bersih je kaki lepas tu.. lepas tu layan anak main buaian, gelunsur bagai..  seronon bebudak..  meh kita layan gambar.. 




spa kaki percuma do Gunung Belumut 


korang waktu hujung minggu pegi mana pulak? 



Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Jinak ikan kt sini ye

Busyra Takiyudin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahhh. bestnya kak ita.. busyra tak kemana2 duduk dirumah je. boring jgk., hehe

Marshalizadotcom berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wah bestnyaaaa....Marsha kat umah je tgh berpantang...hihi