Gambar terbaru

10:09:00 PG


ada orang tanya aku nape aku kata aku dah gemuk...ni aku upload gambo terbaru aku...tengok la...mana lebih besar...aku ke atau gajah tu....jawab..jawab....

You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

  1. itaaa... ko mmg nampak berisi ler.. aku pn tgh masalah berat gak ni tp aku malas la plak nak diet. tgk je la nanti.. aku dr lepas bersalin smpai skrg berat tang tu gakk xleh nak turun lagik.. ko rasa ko bleh ke x mkn nasik? kena motivasi tinggi tau.. anyway, good luck eh.. nanti update kt blog tau kekalau berkesan

    BalasPadam
  2. haa..kan betul kan aku kata..ramai dah kata pun aku makin gemuk...kekawan yg keja kat kb masa aku ngandung dulu pun kata aku dah gemuk...hehe aku tgh try la ni..

    BalasPadam
  3. lorrr..baru aku tgk pic ko..
    tp..apesal mata aku asikk tgk tang tu..tu....tu..ala..tu..tu..
    hikhikhikhikhik...
    aku pun tgh diet nih ita..

    BalasPadam
  4. huhu...yanti aku tau apa ko kata tu...mmg sz tutttt tu pun dah kena tukar tau...hikhikk

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini