Jumaat, 10 Julai 2009

4 Luahan Ikhlas:

mamapp berkata...

itaaa... ko mmg nampak berisi ler.. aku pn tgh masalah berat gak ni tp aku malas la plak nak diet. tgk je la nanti.. aku dr lepas bersalin smpai skrg berat tang tu gakk xleh nak turun lagik.. ko rasa ko bleh ke x mkn nasik? kena motivasi tinggi tau.. anyway, good luck eh.. nanti update kt blog tau kekalau berkesan

Rozita Ceritaita berkata...

haa..kan betul kan aku kata..ramai dah kata pun aku makin gemuk...kekawan yg keja kat kb masa aku ngandung dulu pun kata aku dah gemuk...hehe aku tgh try la ni..

KesahKu berkata...

lorrr..baru aku tgk pic ko..
tp..apesal mata aku asikk tgk tang tu..tu....tu..ala..tu..tu..
hikhikhikhikhik...
aku pun tgh diet nih ita..

Rozita Ceritaita berkata...

huhu...yanti aku tau apa ko kata tu...mmg sz tutttt tu pun dah kena tukar tau...hikhikk