Bahana lagu terima kasih

10:14:00 PTG

assalamualaikum semua,

malam ni aku masak simple je..pucuk manis masak lemak...goreng tempe dan sambal bilis lempoyang...tapi berselera kami semua makan...alhamdulillah ada rezeki kami hari ni lagi..

aku kalau ada lagu-lagu kat tv ni aku tak kisah sangat biasanya...cuma ada satu lagu yang dari dulu aku memang akan terkekeh gelak...

sebabnya...nak tau nape?

memula lagu tu keluar dulu...bila part budak-budak salam orang tua tu...mula la datang budak sorang kat umah aku ni nak hulur tangan dan salam dengan aku...nak tau sapa?

hehe...abg ngah!

tiap kali je bunyi lagu tu...ucap terima kasih je...salam...terima kasih lagi...salam lagi...

sampai kadang-kadang aku saje je mengusik dia dengan nyanyi lagu tu...pun dia salam jugak..hahaha...

dan bila musim pilihanraya atau PRU 13 ni lagi la pulak...lagu tu memang kerap arr keluar kan?

tau apa jadi kat rumah ni tadi...gilir-gilir adik husna pulak dengan abg ngah salam dengan aku..hehe...mau tak gelak kalau jadi camtu kan?

anak...oooo...anak...

p/s hmmm...mata ngantuk..kain baju banyak nak lipat..mana kena tunaikan dulu ni ye?

You Might Also Like

7 Luahan Ikhlas

  1. tak pernah dengar lagi.. tapi tengah kecoh jugalah lagu pilihan raya ni

    BalasPadam
  2. Mesti comel jerk anak2 dok kabut nak bersalam tiap kali dgr lagu..:)

    BalasPadam
  3. budak2 pun terikut jugak kalau dah hari2 duk berkumandang dalam tv kan..


    ha'ah kan...beza nyer nama saya roszita...
    heehheh

    BalasPadam
  4. lagu yang mana eh.dh kompius sbb byk btul lagu kuar lately heeee

    BalasPadam
  5. umai suka lagu mari mengundi.
    hahahahhaha


    y baik2 molek u anak2, usah kita tlayan lagu y negatif bt mereka. haru nanti kita bila depa ucap ayat y tak sesuai u mereka.

    ta... ayu pun suka smbal ikan bilis ngan tempe

    BalasPadam
  6. sedap kan lagu tuh..sy suka...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini