Wordless Wednesday # 57

1:28:00 PTG

assalamualaikum semua,



tips

langkah ke arah menjadi suami dan isteri mithali 











p/s baru balik dari hadiri majlis konvo POLISAS... sukanya tengok muka ibu bapa yang datang entah dari ceruk mana tapi nampak gembira dengan kejayaan anak masing-masing... Tahniah anda telah berjaya menjadikan anak anda berjaya... langkah aku yang masih panjang...

You Might Also Like

6 Luahan Ikhlas

  1. masing2 beriringan melangkah masuh syurga..
    moga2 itulah target kita...

    BalasPadam
  2. Memula, akak tak faham kenapa Tg Lumpur penuh orang walaupun sekarang bukan cuti sekolah. Tapi bila semalam akak nak gi TC, baruuuu akak faham. Convo rupernyaa...hahahahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. ramai ye kak? akak ada kat sini? kami tak perasan pulak.. mana taknya balik keja memerap je kat rumah.. malas dah nak jalan-jalan rasanya...

      Padam
  3. wow.. tips yg berguna ni.. thanks ita for sharing

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesama adda... aku ni pun yang tersayang yg bagi... huhu.. miga tercapai masuk syurga sesama..amin...

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini