Temui cara nak atasi rambut gugur dan berbau - Cerita Ita                                                             Temui cara nak atasi rambut gugur dan berbau Langkau ke kandungan utama

Temui cara nak atasi rambut gugur dan berbau

assalamualaikum semua,  korang yang pakai tudung mesti ada yang alami masalah macam aku kan? masalah rambut gugur yang teruk,  rambut berbau sebab tersimpan lama dalam tudung, dan paling penting masalah kelemumur.. dah lama aku cuba cari cara nak atasi rambut gugur dan berbau selepas seharian bertudung..

Temui cara nak atasi rambut gugur dan berbau 

aku dah cuba macam-macam cara termasuk potong rambut pendek,  pakai syampu mahal dan jugak syampu murah.. ada yang sesuai dan ada yang tak.. ada yang aku cuba cuma dapat selesaikan satu je dari 3 masalah rambut aku tu.. dan ada yang memang sesuai tapi harganya pulak seram bulu roma bila nak sebut.. belum lagi bila guna ada rasa was-was nak tau bahan yang digunakan untuk hasilkan syampu tu selamat ataupun tidak.. 

tapi baru ni aku dapat cuba satu produk syampu dan perapi yang aku percaya dapat bantu semua orang yang ada masalah sama macam aku.. korang nak tau tak apa dia syampunya?  meh aku share eh.. syampu ni dihasilkan nun jauh di Pantai Timur,  tanpa menggunakan bahan kimia dan tanpa paraben.. jadi boleh digunakan tanpa ragu-ragu.. 

Produk ni tak lain tak bukan ialah rangkaian produk Suzyhoney.. ada bermacam pilihan yang dihasilkan dari wangian semulajadi..  macam syampu dan perapi yang aku cuba yang bahan utama dia ialah Moringa oil dari daun moringa.. 

Syampu dan perapi Oleifera Joy


Rangkaian shampoo dan perapi rambut  di rumuskan dari bahan semulajadi herba Daun Moringa /Oleifera Joy/ Daun Kelor. Ianya sangat bagus merawat kulit kepala /scalp / rambut kerana kandungan vitamin A, C ,D, E dan pelbagai  mineral. Sesuai di gunakan untuk pelbagai jenis rambut. Hanya berharga RM55 untuk satu set syampu dan perapi. 

Kandungan :
Purified water
Rich Coconut cleansing complex
Moringa  Oil
Vit E 
Kemboja Essential Oil


Cara penggunaan :
1. Tuangkan sedikit shampoo moringa di campurkan dengan sedikit air dan basuhkan kulit kepala / rambut.  
2. Urut kulit kepala sehingga rata dan kemudian bilas sehingga bersih.
3. Kemudian tuangkan sedikit perapi / conditioner. 
4. Sapukan ke rambut biarkan seketika selama beberapa minit . Barulah di bilas cuci bersih.

pengalaman aku yang dah guna syampu ni, pada aku syampu ni best sangat dan sangat sesuai bagi yang ada masalah macam aku sebut sebelum ni terutamanya wanita bertudung.. ni semua sebab fungsi syampu ni yang merawat dan memulihkan masalah rambut..

Khasiat :
✔ Melancarkan perjalanan darah kulit kepala
✔ Menggalakkan pertumbuhan rambut baru
✔ Merawat masalah keguguran rambut
✔ Memberi sinar / glowing tekstur rambut
✔ Menguatkan akar rambut

kandungan dan cara syampu digunakan

kandungan dan cara perapi digunakan


korang tentu nak cuba jugak kan? untuk sebarang maklumat lanjut mengenai harga,  produk,  dan agen yang ada di sekitar korang boleh la korang hubungi Suzy Honey Herbs di facebook mereka di :

Facebook : Suzyhoney Herbs


Dengarnya mereka tengah cari agen dan dropship jugak tu.. 

Ceritaita


Ulasan

  1. Rasa kena beli syampu ni,kepala Zumal ni gatal sangat...

    BalasPadam
  2. niceeeee. but i dont think i need this for now

    BalasPadam
  3. Rambut gugur merupakan masalah utama wanita atau pun lelaki, mungkin syampu ni boleh menjadikan satu penyelesaian nya kan :)

    BalasPadam
  4. Bileh try ni.rambu saya pun gugur nih riso tgk

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen :) Link blog tidak dibenarkan sama sekali. Jika ada, komen anda akan dibuang atau ditandakan spam.

Catatan popular daripada blog ini

Beza Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas, Tadika ?

assalamualaikum semua, aku ingat dulu pernah terima soalan dari blog ni la.. lama dulu.. pasal perbezaan antara Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas dan jugak Tadika biasa.. memang lama aku menung bila baca soalan tu.. pasal masa tu aku memang tak tau nak jawab apa.. hahaha.. serius ko.. masa tu aku baru je ada anak sorang dan aku hentam je hantar memana ikut kemampuan kami masa tu.. Apa Beza Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas, Tadika ? memang tak pernah la terfikir pun nak cari info atau nak tanya sapa-sapa pun masa tu.. bila fikir-fikirkan balik terasa jugak masa alahai teruknya kami sebagai ibubapa.. dan kami terasa jugak semakin teruk bila abg long dah masuk 2 tahun kat salah satu tadika swasta ni.. tapi nampaknya kenal huruf pun tak tau.. pengsan aku bila ingat balik.. aku mula fikir mungkin sebab abg long sendiri jenis budak yang ada masalah dyslexia.. tapi minor la.. nanti la aku cerita pasal dyslexia tu.. lepas tu kami buat keputusan pu

"Dia r*gol-r*gol saya..."

assalamualaikum semua, alahai payah betul nak menulis sekarang ni...macam-macam halangan ada.... tapi hari ni nak jugak cari kekuatan nak menulis...sebab apa tau? haaa... cuba tengok tajuk tu haa... pengsan tak kalau baca tajuk tu? kalau korang nak pengsan baca tajuk aku lagi la tau... sebab apa tau? yang sebut tu anak aku....diulangi ANAK AKU ....adoiiii la... apa la nak jadi dengan budak-budak sekarang ni ntah...kecut perut ummi kau dengar ni nak oiiii.... nak tau lanjut? ok meh aku cite... ceritanya gini.... semalam waktu balik keja aku ajak la shah singgah Giant beli barang sikit...dalam perjalanan dari dalam kereta tu biasalah kan kami memang akan pimpin anak-anak jalan sampai masuk dalam... dan kebiasanya bagi anak 4 macam kami ni bahagi-bahagi lah siapa nak pimpin siapa... dan biasanya aku akan dukung adik hadi sambil pimpin kakak husna... yang abg ngah dengan abg long terserah pada shah la pulak.. tapi kalau ikut anak-anak semua nak ummi pimpin... ajer rebeh ba

Aku golongan Ambivert, apa ambivert tu?

Aku golongan Ambivert, apa ambivert tu? assalamualaikum semua, baru - baru ni aku ada buat ujian personaliti.. sebabnya cuma nak tau samaada aku ni termasuk dalam golongan introvert atau extrovert.. mesti ada yang tertanya-tanya kenapa aku nak tau kan? sebenarnya sesaja je nak tau.. ianya lebih kepada penting untuk aku sesuaikan diri dalam apa jua keadaan bila aku dah tau aku ni kategori mana.. dan hasil ujian mendapati aku adalah golongan Ambivert.. Aku golongan Ambivert, apa ambivert tu? Maksud Introvert dan Extrovert apa dia ambivert tu kan? kalau orang yang tak biasa dengan istilah introvert atau extrovert mesti nak tau apa maksudnya kesemua perkataan ni kan? kalau nak tau introvert ni sebenarnya lebih kepada golongan yang suka menyendiri dan tak suka bercampur gaul dengan orang ramai.. mereka selalunya agak tak selesa bila berada dalam kelompok orang ramai atau majlis yang melibatkan orang ramai..mereka jugak orang yang suka berfikir secara mendalam tentang sesuat