Rabu, 2 Oktober 2019

AITrades.co - Era Baru Bagi Industri Cryptocurrency

Assalamualaikum semua, korang pernah dengar tak pasal Cryptocurrency ? Kalau mengikut maknanya Cryptocurrency ini adalah sebuah teknologi menghasilkan wang digital melalui kaedah digital yang dipanggil kriptografi.. serius pulak tajuk blog hari ni kan.. bila cerita pasal benda serius tetiba pulak aku jadi serius.. haha.. tapi sebenarnya aku nak cerita pasal AITrades.co yang merupakan era baru bagi industri cryptocurrency atau dalam bahasa Inggerisnya AITrades.co - A New Era For Cryptocurrency Industry.

AITrades.co - A New Era For Cryptocurrency Industry.


bagi rakyat Malaysia ni sebenarnya dah tak asing lagi pun cerita pasal Cryptocurrency ni dan ada antara kita pun dah biasa dengar pasal bitcoin atau yang seangkatan dengannya kan.. dah ada jugak beberapa premis menggunakan transaksi bitcoin ni sebagai salah satu keadah pembayaran di premis mereka.. bukan hanya syarikat besar sahaja yang menggunakannya.. dan tak mustahil penggunaan duit digital seperti bitcoin ni akan lebih meluas di masa akan datang.. bukan saja di Malaysia tapi jugak di seluruh dunia.. sejak wang digital diperkenalkan pada tahun 1983 dan bitcoin diperkenalkan sehingga sekarang ni sudah terdapt lebih dari 4000 bitcoin atau altcoin di seluruh dunia.. menarik kan? jadi ianya bukan lagi benda baru sebenarnya..

AITrades.co - A New Era For Cryptocurrency Industry.


AITrades.co - A New Era For Cryptocurrency Industry.


AITrades.co pula adalah merupakan sebuah syarikat antarabangsa yang asasnya berkait dengan industri Cryptocurrency dan juga pemasarannya. Altrades.co ni beroperasi melalui pelbagai rangkaian yang meliputi Asia, Amerika dan juga Eropah. Syarikat ini beroperasi melalui empat buah ibu pejabat yang beroperasi di Kiev, Ukraine, Singapura, Manila, Philipina dan Panama. Ianya menguruskan pemasaran bitcoin melalui blockchain di seluruh kawasan liputan.

AITrades.co - A New Era For Cryptocurrency Industry.


Korang boleh mengetahui maklumat lanjut mengenai AITrades.co ini dan semua servis yang dijalankan oleh mereka melalui semua platform di bawah ni ya.. harap dapat membantu mereka yang memerlukan terutama mereka yang masih tercari-cari syarikat seperti ini..




Website : www.aitrades.org

Ceritaita

1 Luahan Ikhlas:

Mimie berkata...

Dunia semakin maju ni penggunaan mata wang pun makin maju ke depan.