Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 19 Oktober 2009

Andak datang rumah!

hari jumaat lepas, andak adik aku yang no4 tepon kata nak dtg umah....alamak..rumah aku cam tongkang pecah daa...kalau dia dtg sorang2 je aku tak kisah la tapi dia bawak tunang dia, masne sekali sebab masne ada program kat kompleks belia kuantan...

sekali lagi la shah jadi mangsa keadaan, kena kemas umah...sory ek bang..menyusahkan abang lagi...nasib baik dia gerak dari kl dah petang sikit so sampai sini dalam kul 11 lebih la..sempat la shah terkejar2 kemaskan rumah...aku lak? tak larat dah nak berdiri pun...letih badan ni...dah 2 minggu x makan nasi...x selera langsung tengok nasi...tu yang macam xde tenaga kot...

hari sabtu lak andak ajak makan kat tanjung lumpur..dia nak belanja ikan bakar...memula aku kata biar dia pegi dgn shah je..aku x larat nak bau2 orang memasak kat situ semua...x lalu langsung...tapi andak beria2 no mengajak...lepas maghrib aku lak muntah2 teruk..habis semua keluar sampai xde apa yang tinggal agaknya dalam perut ni...lepas muntah cam rasa segar sikit so leh la ikut...amik masne dan kami ke tanjung lumpur..makan....

ni menu yang telah diperabihkan...hehe..lapar sangat tak sempat snap dah...


andak dan masne (hehe..tgk tu tgn tak lepas lagi pegang bil)



hakimi setelah kena marah sebab nak main dekat dengan jalan (dpt kawan main pulak tu dgn budak meja sebelah)

hari ahad petang andak bertolak balik ke kl...jangan serik datang lagi ye dik... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: