Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 12 Disember 2011

Welcome our new Family member... Nur....

Salam semua,

alhamdulillah aku masih diberi peluang bernafas di muka bumi setelah berjuang untuk melahirkan satu lagi buah hati pengarang jantung kami.....

Untuk pengetahuan semua, aku selamat melahirkan anak perempuan yang comel pada 11. 12. 11 pada jam 7.17 pagi semalam... cantik tarikh dan masa dia kan? macam dah rancang2 je kan?

setelah melalui proses bersalin paling menyakitkan yang pernah aku rasa sepanjang 3 kali bersalin ni... serius kali ni aku siap menitis air mata menahan sakit... lainkali bila free aku cerita penuh pasal kelahiran ni...

sebenarnya aku sangat terkejut dapat anak perempuan sebab masa kami scan 20 minggu aritu nampak macam lelaki tau... tapi alhamdulillah rezeki kami... berat baby Nur cuma 2.5 kg je... nama kami tak abis fikir lagi (disebabkan ummi ayah dia tak jangka perempuan yang keluar..hehe...) cuma yang pasti nak letak Nur kat depan tu supaya ada cahaya dalam rumah kami... sentiasa...insyallah..

selepas ni aku mungkin akan ada sekejap2 atau bercuti lama... mulai esok kami akan balik ke kluang meneruskan pantang kami kat sana...

terima kasih pada semua yang mendoakan kami.. haya Tuhan je yang boleh balas jasa korang... buat kawan2 yang menunggu masa untuk berjuang, selamat berjaya aku ucapkan ok...

Cerita menarik lain
This entry was posted in

0 Luahan Ikhlas: