Rabu, 12 Mei 2010

compression sock..akhirnya...

salam,

tadi aku gi bank islam ambik kad yang tersangkut semalam....mesin tu gila! ada ke dia kata aku salah password...tah apa2...sampai kat situ je masa aku nak sain tengok ada 8 org lagi senasib dengan aku..pegawai tu pun mengaku memang sistem diorang gile semalam..tah apa2 tah...

dah terlanjur aku gi situ..lalu la kat farmasi allcare dekat2 bank tu....saje la tanya2 compression sock...ye la x larat dah kaki aku ni ha...dah bengkak2 semua...malam je mesti sengal2, tak leh nak tidur...shah la selalu jadi mangsa kena urut..sian dia..

bila dah tanya2 tu kan...tertry la pulak...langsung terbeli...hehehe...ni la dia hasilnya....leh ler aku menerai malam kang...

4 Luahan Ikhlas:

adda berkata...

kalau kaki bengkak kena kurangkan berdiri n bila tidur tinggikan kaki ita

Rozita berkata...

huh..x menjadi la adak..pakai ni makin sakit kaki aku..
aku x leh tinggikan kaki nanti rasa cam lemas je...kepala mesti kena tinggi..berdiri mmg kurang tp keja aku byk jalan la..susah tul..

yanticomel berkata...

ita..
eh...ko dah beli ek..
stokin tu ko jangan pakai waktu tido..
pakai waktu siang n waktu kaki ko banyak bergerak aje....

Rozita berkata...

huhu...camtu ek..mana aku tau..aku pakai masa tido..org farmasi tu pun x bagi tau...cheet..eh ko dah selamat lum yanti?