Rabu, 26 Februari 2014

Teruskan mohon PRIMA.. tiada tarikh akhir..cara-cara memohon?

assalamualaikum semua,

baru-baru ni kecoh di sana sini orang hantar sms dan whatsapp berantai yang kononnya permohonan skim Rumah Perumahan Rakyat 1 Malaysia akan ditutup pada 28 Februari 2014...

disebabkan tu laman web PRIMA jammed sampai tak boleh nak dibuka... hehe..panik semua orang... nampak sangat orang malaysia memang suka buat benda di saat-saat akhir....

tadi bila aku try masuk...nampaknya ada pemberitahuan di laman web PRIMA...

PRIMA


jadi tak perlu kecoh... bolehlah kalau nak daftar sekarang atau bila-bila pun ok...dan penyebaran sms adalah tipu ok...sila jangan sebar lagi...

nak daftar? belum daftar lagi boleh semak kelayakan yang diperlukan macam kat bawah ni...

PRIMA


dah cukup semua kelayakan kena ikut proses ni pulak...

cara memohon PRIMA



dah dapat email baru boleh teruskan permohonan anda ok...

eh lupa... nak memohon boleh ke laman web PRIMA ok..
boleh jugak tengok dimana rancangan pembangunan perumahan ni dalam laman web tu jugak...

semoga berjaya...

p/s tadi teringin nak makan capati kari kambing.. gi kedai yang biasa tutup pulak.. gi kedai mamak cuma ada rendang kambing dan takde kari kambing..kecewanya rasa...

5 Luahan Ikhlas:

Faiz berkata...

tq ita post entry ni. aku hampir lupa dah.

Anum berkata...

saya dah mohon tp tunggu email x dpt lagi

Rozita Ceritaita berkata...

sama-sama :)

Rozita Ceritaita berkata...

dia kata dalam masa 14 hari kan? kalau lebih mungkin kena mohon semula..

Unknown berkata...

thanxx sis ni sgt mmbntu...:)