Wordless Wednesday # 74 : Yang Tersirat

11:39:00 PG

assalamualaikum semua,

p/s 2-3 hari ni hati jadi gundah gulana memikirkan apa yang anak-anak makan di sekolah... :'(

You Might Also Like

8 Luahan Ikhlas

  1. ASSALAMUALAIKUM
    SINGGAH RABU
    HARI INI BZ SKIT ADA SEMINAR
    SINGGAH SEKEJAP JE

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumusalam anum.. tq masih sudi singgah ye..

      Padam
  2. bawa bekal utk budak2 tu ita.. takde la riso sgt

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau pagi ok adda...sekolah petang ni semua serba salah dibuatnya..

      Padam
  3. kenapa gundah gulana yer... ada report dari anak2 ker yg makanan problem kat skolah? kalau ada baru risau, kalau tak tenang tenang jer... tapi kalau perlu tanya kan lah kat anak tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak saya sekolah belah petang susah nak dibekalkan mknan..lagi risau bila anak komplen makanan di sekolahnya takde variasi..hanya nasi lemak setiap hari..sedihnya hati ibu dgr..

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini