Sabtu, 15 Februari 2020

Adik Nafis Adam dah boleh meniarap!

Assalamualaikum semua,  hari ni nak kongsikan berita gembira.. pasal perkembangan adik nafis adam.. ahli keluarga baru kami yang dah berumur 5 bulan dah pun pada 6hb Februari baru ni.. alhamdulillah adik nafis adam dah boleh meniarap! 

Adik Nafis Adam dah boleh meniarap! 

banyak perkembangan adik nafis adam yang tak sempat aku ceritakan.. sejak pindah tempat kerja baru ni masa agak terhad nak menulis.. tapi kali ni nak gak la berazam tulis tiap hari.. bukan tulis apa pun.. lebih pada kisah anak-anak buat kenangan je.. 

baru ni adik nafis adam ni kami hantar untuk vaksin untuk umur 5 bulan.. ada la buat pemeriksaan biasa dia macam timbang dan ukur tinggi dia semua tu.. berat dia naik dari 5.7kg ke 6.1kg je.. nurse pun kata tak banyak naik.. tapi pada aku oklah janji dia sihat dan pipi dia tetap labuh.. hehe.. tinggi dia pulak naik la sikit dari 62cm ke 64cm..ok la tu.. meninggi gak sampai tak muat riba dah ni.. 

Adik Nafis Adam dah boleh meniarap! 


dan masa dia 4 bulan aritu dah mula nak mengiring-ngiring gitu.. masa tu jugak dia mula belajar tegak-tegakkan kepala dia jugak.. lepas tu bila kita golekkan dia untuk meniarap dia macam ok tapi tak tahan lama la.. tapi malam tadi tetiba je waktu dia tidur tu dia memgiring.. lelama tergolek jatuh dari tilam terus termeniarap.. hehe.. adik nafis adam pun macam tercengang jugak la muka dia.. agaknya pelik apa pasal tetiba meniarap.. haha.. 

apapun bertambah satu lagi kepandaian adik ni.. semoga adik nafis adam membesar dengan sihat dan sentiasa bawah peliharaan Allah hendaknya.. amin.. ummi sentiasa sayang anak-anak ummi tau.. 

Ceritaita


4 Luahan Ikhlas:

Mimie berkata...

Seronok kan tengok anak dah pandai meniarap

MAGS PREMIUMS berkata...

www.magspremiums.com MAGS PREMIUMS Kami adalah syarikat yang berlokasi di Malaysia yang menawarkan pelbagai jenis percetakan korporat & hadiah premium. Percetakan Tshirt, percetakan beg non woven dan banyak lagi!

Seri Kandi Di Tanah Jauhar berkata...

hahahaha.. dengan rambut dia.. hahaha

Nas Nuri Construction (Dawaibesi.com) berkata...

Assalamualaikum sis Ita, Selamat hari jumaat. Jemput sertai giveaway mac dengan 16 hadiah wang tunai terkumpul RM900.

Sangat mudah untuk sertai. 5 minit dah boleh setel. KLIK SINI UNTUK SERTAI

Jemput meriahkan ya. Kalau sambutan menggalakkan, boleh buat tiap tiap bulan.