Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 18 Mei 2011

dugaan yg hebat....

salam semua,

aku sejak akhir2 ni semua keja kat rumah shah yang buat..... dari basuh baju... basuh kain... sidai kain.... basuh pinggan.... beli makanan.... semua shah yang buat..... aku ? buat apa kan? mesti korang tertanya2... aku lepak2 sama anak2 je...jadi mem besar.... bagusnya la kalau aku boleh macam tu kan.....

sebenarnya aku dah sampai tahap mabuk yang teruk dah ni.... malas nak buat apa2 dah.... aku makan apa pun dah keluar balik dah ni.... azab dah wei.... pepagi je dia mula dah... aku dah muntah2 hijau dah pun.... betul abis semua cecair hempedu aku keluar sekali... pahit2 je rasa.... pegagi mesti macam tu sebabnya takde makanan dalam perut kan.... bila dah muntah aku rasa lega sikit....

macam tadi pukul 10 aku makan berger mcd yang tak abis malam tadi.... abis je makan dalam sejam gitu.... dah muntah balik kat tandas tadi.... ni shah ada hantar nasi tadi... aku tengok pun tak bape nak selera je dah....apa benda nak buat bagi hilang mabuk ni ye....

kesian dengan shah... semua hal anak2 dia kena uruskan... aku dah tak larat dah....tidur pun tak bape nak lena....badan mula sakit2....memalam mula la jadi jaga tak bergaji.... tengok orang kiri kanan....

harap2 mabuk ni tak teruk sampai uda nak kenduri nanti...kalau tak kantoi la dengan family...diorang semua belum tau lagi ni....

p/s sangat2 kagum dengan suami yang sanggup menjaga isteri time susah dan senang.... Cerita menarik lain