Catatan terkini

Kisah Rumah Terbuka Syawal Kami

Imej
Rumah Terbuka kami setelah sekian lama  Assalamualaikum semua, alhamdulillah bulan Syawal dah pun berlalu. Semalam hari terakhir Syawal. Ramai yang masih meraikan sambutan Syawal hingga ke penghujungnya. Syukur jugak tahun ni kita dapat meraikan hari raya Aidilfitri secara meriah berbanding tahun-tahun lepas.  Tahun ni tahun kedua kami raikan hari raya Aidilfitri di rumah sewa kami di Kluang ni. Tiba-tiba pulak tahun ni kami ada kerajinan untuk buat mini rumah terbuka pada hari Sabtu 29 April 2023 bersamaan 7 Syawal 1444. Kenapa namanya mini? Hehe.. sebab jemputannya agak terhad.  Ramai yang kami tak terjemput disebabkan banyak faktor. Salah satunya sebab majlis ditetapkan dalam masa yang terlalu singkat jadi persediaan agak kelam kabut. Senarai jemputan pun main tulis secara rawak je sudahnya.  Asalnya kami nak terima sekumpulan tetamu saja,  tapi bila difikirkan apa salahnya kami jemput je orang lain yang boleh datang jika berkesempatan. Itu yang akhirnya jadi majlis rumah terbuka se

anugerah blog popular...



salam semua,

ada orang buat anugerah nak dia ajak join..... aku pun gatal2 la tangan join kan... tak tau pun nak menang jangan berangan la.. tapi saje je nak memeriahkan suasana kat blog tuan rumah ni... en anuar terima kasih ye sudi jemput...

kalau ada kawan2 yang nak join leh gi ke blog en anuar ni... dia bukak lagi penyertaan... undian pulak akan dimulakan bulan 6 ni insyallah.... kalau korang rasa aku layak dan suka dan sayang kat aku leh la tolong2 undi ye nanti... janji aku tak dapat undi kosong sudah ler...

nanti aku tepek banner kat sidebar blog ni... kalau free2... leh la tekan2 kat situ dan tengok apa yang keluar nanti kan...hehe...



p/s aku tersenarai kat no: 285 tu...

Catatan popular daripada blog ini

Tok Aman Bali Beach Resort Kelantan

Resepi Pau Gebu yang sangat lembut

Resepi Mudah Apam Kukus