hajat tak kesampaian...

10:07:00 PG

salam semua,

lama dah cuti... 3 hari duduk kat rumah melayan mabuk....letih...

hari ahad lepas dengan bersemangat aku kerjakan agar2 yang aku rendam agar2 sejak dari hari sabtu untuk buat makan2 masa potluck 1 mei  blogger kuantan....

bila dah siap semua dan letak dalam peti.... badan mula tak larat nak buat apa2 dah... nak angkat tangan pun tak bape nak larat....

maaf ye kawan2 blogger kuantan.... sangat jeles tengok kamu semua berkumpul tapi apa kan daya tahap kesihatan amat menganggu pada hari tu....nak tengok muka anak2 pun cam tak bape larat dah...




ni buktinya puding kukus yang aku tiru macam dalam blog kak ummi.... waaa... bersemangat nak bawak dengan loyang2 tau.... sudahnya kami bungkus hari ni bawak kat tempat kerja masing2.... sedih betul...

buat blogger kuantan:
maaf sebab tak dapat menghadirkan diri pada 1 mei tu.... semoga Allah dapat temukan kita di lainkali.... waa...

buat rakan sekerja:
rezeki korang la nampaknya....

You Might Also Like

7 Luahan Ikhlas

  1. xpe ita..lenkali kita jumpa...

    BalasPadam
  2. sarah-najwan:
    sgt keciwa ok...sedihnya... plan punya la baik...

    faiz:
    errr....errr...errr... ye kot... hehe..

    BalasPadam
  3. alahai..tak sihat yer..takpe,insyaAllah ada rezeki boleh jumpa lagi =D

    BalasPadam
  4. errmmm..
    saya pon ptutnya join gak gathering ni... tp tersesat jln.. xjumpa:-(

    BalasPadam
  5. nelly:
    meh makan jom..nyum2..

    izan & lyafrina:
    tu la... kita merancang je kan tuhan menentukan...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini