Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 3 Mei 2011

hajat tak kesampaian...

salam semua,

lama dah cuti... 3 hari duduk kat rumah melayan mabuk....letih...

hari ahad lepas dengan bersemangat aku kerjakan agar2 yang aku rendam agar2 sejak dari hari sabtu untuk buat makan2 masa potluck 1 mei  blogger kuantan....

bila dah siap semua dan letak dalam peti.... badan mula tak larat nak buat apa2 dah... nak angkat tangan pun tak bape nak larat....

maaf ye kawan2 blogger kuantan.... sangat jeles tengok kamu semua berkumpul tapi apa kan daya tahap kesihatan amat menganggu pada hari tu....nak tengok muka anak2 pun cam tak bape larat dah...




ni buktinya puding kukus yang aku tiru macam dalam blog kak ummi.... waaa... bersemangat nak bawak dengan loyang2 tau.... sudahnya kami bungkus hari ni bawak kat tempat kerja masing2.... sedih betul...

buat blogger kuantan:
maaf sebab tak dapat menghadirkan diri pada 1 mei tu.... semoga Allah dapat temukan kita di lainkali.... waa...

buat rakan sekerja:
rezeki korang la nampaknya.... Cerita menarik lain

7 Luahan Ikhlas:

sarah-najwan berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xpe ita..lenkali kita jumpa...

Ozzy Choc D'Luscious berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mabuk laut ker? :D

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sarah-najwan:
sgt keciwa ok...sedihnya... plan punya la baik...

faiz:
errr....errr...errr... ye kot... hehe..

nelly berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nyum2 !

~izan~ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alahai..tak sihat yer..takpe,insyaAllah ada rezeki boleh jumpa lagi =D

LYAfrina berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

errmmm..
saya pon ptutnya join gak gathering ni... tp tersesat jln.. xjumpa:-(

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nelly:
meh makan jom..nyum2..

izan & lyafrina:
tu la... kita merancang je kan tuhan menentukan...