Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 10 November 2011

MasterChef... kesian Chef Riz

salam semua,

aku jarang tengok masterchef ni... kalau tengok pun aku selalu sempat alih2 cerita lain dulu... nak tau pasal apa? aku malas nak dengar diorang asyik temuramah peserta tu je... boring ulasan panjang2 la... kalau boleh aku cuma nak tengok part diorang diberi tugasan dan laksanakan je... yang tu lagi berbaloi... pasal aku cuma suka tengok orang masak2 je.. cakap2 ni kureng sikit....

tetiba je tadi aku terbaca kat blog orang lain pasal Chef Riz palsukan resume dia.... wah ini kes serius... anak selebriti terkenal pulak yang buat macam tu... kesian kat ayah dia...

apa pun aku tabik la pasal dia mintak maaf tapi biasa la kan nasi dah jadi bubur... lepas ni sesiapa nak ambik dia jadi host pun mesti pikir banyak kali.... sekali kita buat onar orang akan ingat sampai bebila... ini pulak melibatkan orang terkenal.... harapnya semua ni jadi iktibar untuk kita semua la hendaknya.....

sesiapa nak baca berita penuh leh gi SINI... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: