diorang ni gila ke apa?

8:23:00 PG

salam semua,

maaf la kalau entry pepagi ni macam tak best je tajuk dia....

aku marah yang amat sebenarnya.... itu pun lepas baca berita macam ni di pagi Jumaat yang amat mulia ni....

korang tengok sendiri la apa yang aku maksudkan....


gila ke? 8 bulan tu sama baya dengan anak aku kat dalam perut ni haaa..... dah 73 bayi dibuang... ingat anak berudu ke... main buang2 je camtu....

hish... rasa darah ni panas mendidih baca berita ni.... jom tenangkan hati baca yassin di pagi jumaat ni....

You Might Also Like

0 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini