Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 9 November 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha..

salam semua,

belum terlambat lagi kan nak ucapkan selamat hari raya aidiladha...

maaf ye ucapan tu baru boleh dibuat pagi ni...


apapun semoga korang semua berbahagia menyambut hari raya korban ni... aku baru je masuk kerja hari ni... semalam masih bercuti...

kami balik beraya di kluang dari hari sabtu sampai ke hari isnin... alhamdulillah semua adik beradik dapat berkumpul tahun ni...dan sebanyak lebih 200 biji ketupat dan lepat berjaya kami korbankan tahun ni... hehe... semua selamat hari raya pertama lagi.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: